בהפועל חדרה מעריכים: 8,000 אוהדים יגיעו למשחק בשבת

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

העולה חדשה מחכה בקוצר רוח למשחק הפתיחה בליגת העל נגד הפועל תל אביב ובמועדון מצפים לקהל רב למשחק בנתניה. ניסו אביטן עדיין מתלבט לגבי מערך ומעוניין להחתים שחקן התקפה נוסף. גורפינקל עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בקרב אנשי הפועל חדרה לקראת משחק הבכורה של הקבוצה בליגת העל נגד הפועל תל אביב ביום שבת.

בחדרה מעריכים כי יגיע קהל גדול למשחק כאשר רובו יהיה הקהל של התל אביבים ולפי הציפיות יבואו כ-5,000 אוהדי חוץ. דובר הפועל חדרה, אסי קוטין, התייחס ואמר: "אנחנו מעריכים שכ-3,000 אוהדים ביתיים יצפו בקבוצה במחזור הראשון ומעריכים שהקהל של הפועל תל אביב שלמרות ההפסד בדרבי ממשיך לתת אמון בקבוצה שלו ויגיע בהמוניו". בחדרה מאמינים שהמשחקים מול הגדולות יכניסו כסף רב לקופת המועדון.

מבחינה מקצועית המאמן ניסו אביטן מתלבט לגבי המערך איתו יעלה למשחק כאשר בחלק מהאימון המסכם תרגל היום (חמישי) את שיטת שלושת הבלמים וזאת למרות חסרונו של הקפטן יעקב אבבה שייעדר בגלל פציעה.

בנוסף ניסה אביטן גם מערך עם שלושה קשרים במרכז השדה ומשמע שחסן אבו זייד, מוחמד אבו פאני וקווין טאפוקו תורגלו יחד וזה אומר כי סלים עמאש יפתח את המשחק על הספסל . המגן יהב גורפינקל שהצטרף שלשלום עשוי לפתוח כבר במחזור הראשון.

בצוות המקצועי עדיין מעוניינים לצרף שחקן נוסף בחלק ההתקפי אך זה עשוי לקרות רק אם יוחלט לשחרר שחקנים נוספים מהסגל פרט לאלה ששוחררו כמו תומס פרינס, חן ראובן ואור אילוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי