ברק בכר: נעשו העונה במועדון גם הרבה טעויות לא מקצועיות

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפעל באר שבע התייחס לקמפיין הכושל באירופה והתכונן לפתיחת הליגה מול ק"ש בשבת: "דווקא אחרי הכישלון רוצים להצליח, יש לנו סגל חזק ומאמין שננצח" בן ביטון אמר: "אליפות רביעית תהייה הישג מדהים"

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את חלקה במפעלים האירופים מוקדם מהצפוי, הפועל באר שבע כינסה היום (חמישי) אחרי הצהריים מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה שלה בליגה.

מאמן הקבוצה ברק בכר התייחס לקמפיין האירופי הכושל של הקבוצה, שהודחה על ידי אפואל ניקוסיה, והתכונן למטרות לעונה הקרובה ולמסע של קבוצתו להגנה על התואר: "סיימנו פרק מאכזב מאוד באירופה, נעשו טעויות גם בהיבט המקצועי וגם בהיבטים לא מקצועיים ואנו רוצים ללמוד מהם. דווקא אחרי הכישלון באירופה, יש רצון עוד יותר גדול להצליח בליגה".

היריבה במחזור הראשון: "מרגש לפתוח את העונה שם, במיוחד בשבילי שהייתי שם לא מעט שנים. יש לנו סגל מספיק טוב, התקשינו מאוד בקריית שמונה מספר פעמים וכבר הפסדנו שם בגביע, נשתדל ללמוד מזה ואני מאמין שננצח את המשחק. אנחנו מאמינים במה שיש לנו וישנם הרבה שחקנים מוכשרים בסגל שיקבלו את ההזדמנות. מצפה לראות מהקבוצה הרבה דברים, ובטוח שתהייה עונה לא פחות טובה. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי".

השחקנים הזרים והשינויים בסגל: "קרו לא מעט פציעות ודברים שונים, קרה מה שקרה וקורהוט חזר לסגל. את סטו קשה לשפוט בזמן כה קצר, עוד יהיה זמן לסיכומים".

בכר.
בכר. "התקשינו בקריית שמונה מספיק פעמים" (אודי ציטיאט)

מגן הקבוצה בן ביטון התייחס לעונה הקרובה ולעובד שהוא השחקן הכי וותיק בסגל: "כיף להיות השחקן הכי וותיק בקבוצה, זה הבית שלי וכיף לפתוח עונה נוספת פה".

על הפציעה של חברו לקבוצה אורן ביטון, שקרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה סיים את העונה: "אורן חבר טוב שלי ואאחל לו החלמה מהירה, יש לנו סגל מספיק טוב ונדע להתמודד עם פציעות אנחנו קבוצה חזקה לפני הכל".

בן ביטון.
בן ביטון. "גם בשנה שעברה יתה עלינו ביקורת" (אודי ציטיאט)

הביקורות על משחק ההגנה: "לא ציפינו לספוג כלכך הרבה עד כה. גם בשנה שעברה היו ביקורות על משחק ההגנה שלנו. בסוף הגענו לשלב הבתים בליגה האירופית וסיימנו את הליגה עם אליפות ועם ההגנה הטובה ביותר. אני מאמין שיהיה בסדר".

על המטרות בליגה לעונה הקרובה: "אני רוצה לזכות באליפות רביעית ברציפות, אם נצליח, זה יהיה אחד ההישגים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי