מתן בלטקסה יפתח במקום בן תורג'מן בהרכב בני יהודה

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | עדי אבישי

המגן שפתח גם בהפסד לסכנין ימשיך לקבל את הקרדיט בשל פציעתו בשריר הירך של תורג'מן, זובאס יחזור לסגל לאחר השיחה עם אבוקסיס. במועדון לא מתרגשים מחוסר ההתקדמות במגעים עם פיניש, נמשכים החיפושים אחר בלם

(גודל טקסט)

בני יהודה, שנראית רחוקה מלהיות מוכנה לעונה, תפתח מחר (שבת) את ליגת העל, במשחק חוץ נגד מ.ס.אשדוד. סגל הקבוצה נראה בינוני מאוד בשלב זה ולמעט מאוויס צ'יבוטה, שהגיע ממכבי תל אביב במסגרת מכירתו של מאור קנדיל, קשה להצביע על שחקנים נוספים שיכולים לעשות הבדל העונה. הקבוצה עברה שינוי די גדול בסגל ובין השאר עזבו אותה אלמוג בוזגלו, מאור קנדיל, יונתן כהן, מתן חוזז, רועי גורדנה, נריוס ואלסקיס, אנטוני מרשיץ' ופז בן ארי. ברשימת המצטרפים אפשר למצוא את סוהיל ארמלי, שגיב יחזקאל, מתן בלטקסה, דור ג'אן, שי קונסטנטין, שי מזור ושון מלכה, שחתם אתמול לשלוש שנים.

בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר בלם וחלוץ, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס ועוזרו אורי גוטמן בודקים בלמים זרים שמוצעים להם מדי יום, אולם עד כה לא נמצא האחד המתאים הן מבחינה מקצועית והן בפן הכלכלי.

בעיה אחת שכן נפתרה היא עמדת השוער לאחר שהליטאי אמיליוס זובאס, שהודח מהסגל בשבוע שעבר, קיים שיחת הבהרה עם המאמן אבוקסיס והודיע לו שהוא נשאר העונה בבני יהודה וכל כולו מרוכז בהצלחת הקבוצה. זובאס ישוב כמובן להרכב מחר ואבוקסיס כבר הצהיר שהליטאי יהיה השוער הראשון של הקבוצה ויהווה תוספת כוח משמעותית לחלק האחורי. מי שיחסר מחר הוא המגן בן תורג'מן, שסוחב פציעה בשריר הירך האחורי. את מקומו של תורג'מן ימשיך למלא מתן בלטקסה, שפתח גם בשבוע שעבר בהפסד לסכנין בגביע הטוטו.

סתיו פיניש. לא מתרגשים מהסחבת (דני מרון)
סתיו פיניש. לא מתרגשים מהסחבת (דני מרון)

הקשר סתיו פיניש נותר שוב מחוץ לסגל, לאחר שלא הגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה על הארכת חוזהו. בבני יהודה אומרים כי הם לא מתרגשים מהסחבת במגעים עם פיניש וכל עוד הקשר לא יסכים לקבל את ההצעה שניתנה לו, הוא יישאר מחוץ לסגל. השחקן עצמו, שהיה בין המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה, חש תסכול גדול מהמצב ובקבוצה מקווים שהנושא ייפתר במהלך השבוע הבא.


הרכב משוער
: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי