אמיר עגייב יפתח בהרכב הפועל תל אביב במקום אחמד עאבד

אמיר עגייב
אמיר עגייב | דני מרון

שחקן הכנף שנפצע בחצי גמר גביע הטוטו לא ייכלל בסגל למשחק נגד חדרה (שבת ב-18:45, בספורט 4). קובי רפואה תרגל התגוננות מול התקפות המעבר, וביקש להימנע מעבירות לא מחויבות בתוך הרחבה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יוצאת מחר (שבת ב-18:45, בספורט 4) לאצטדיון בנתניה למשחק החוץ נגד הפועל חדרה, כאשר יהיה מפגש בין שתי העולות מהלאומית לליגת העל. בקבוצה מאמינים כי יגיעו מעל ארבעת אלפים אוהדים ויתנו רוח גבית לשחקנים.

האדומים רוצים לשכוח את ההפסד 4:1 בדרבי למכבי תל אביב והם רוצים לפתוח את העונה בניצחון שיוסיף ביטחון להמשך.

בנושא המקצועי התברר הבוקר כי פציעתו של אחמד עאבד מהמשחק האחרון בדרבי רצינית יותר ממה שחשבו. השחקן לא התאמן באימון המסכם ויהיה מחוץ לסגל במשחק מחר. עאבד יצטרף לאוראל דגני ברשימת הפצועים של הקבוצה.


אחמד עאבד. לא יעמוד לרשותו של קובי רפואה (דני מרון)

על פי התרגול של המאמן קובי רפואה, אמיר עגייב אמור להחליף את עאבד בהרכב כשגם הכללתו של החלוץ פייסל מוליץ' עדיין עומדת על הפרק. הצוות המקצועי החליט לא לבצע שינויים מההרכב שפתח בהפסד למכבי תל אביב פרט לחילוף הכפוי של עאבד.

בנוסף לכך, בקבוצה תרגלו התגוננות מול התקפות המעבר של הפועל חדרה וקובי רפואה ביקש להימנע מעבירות לא מחויבות בתוך הרחבה מחשש שיישרק נגדם כדור עונשין מ-11 מטרים.

"ההמתנה לפתיחת העונה ולליגת העל הסתיימה. אין שום משחק קל ובטח שלא משחק חוץ ולכן הפועל חדרה זוכה להכנה שלנו כמו נגד כול קבוצה ויהיה צריך להוכיח דרים על המגרש", כך אמר שחקן בקבוצה.

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אמיר עגייב, עומר דמארי, ורועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי