אבוקסיס: השופט חיפש את מורי, איים עליו כל המשחק

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

בני יהודה נכנעה באשדוד בתוספת הזמן ועשרות אוהדים שהגיעו לי"א קיללו בסיום את הבעלים ברק אברמוב כמחאה על הרכש. המאמן ביקר את שמואלביץ' על הרחקת הבלם. מילבסקי שרשם ניצחון בכורה: "זו הדרך כדי להצליח"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מועדון ספורט אשדוד הייתה רחוקה מאוד מלהרשים במשחקי גביע הטוטו, זאת בלשון המעטה, אבל הערב (שבת) היא פתחה את ליגת העל עם 0:1 נהדר מבחינתה על בני יהודה הודות לשער של הבלם עמית ביטון בדקה ה-90.


אם במחנה האשדודי הייתה אוירה מתוחה ולחוצה לפני שריקת הפתיחה של ליגת העל לעונת 2018/19, אז גם בבני יהודה קשה לומר שהייתה אווירה נינוחה בשל סגל חסר ויכולת חלשה בהכנה. ואכן, בסיום המשחק המתינו עשרות אוהדים כתומים לשחקנים וזעמו על פתיחת העונה הרעה בכל ההיבטים: מבניית הקבוצה הקיץ ועד ליכולת שעלתה בהפסד ראשון במחזור הראשון, כשסופג האש העיקרי היה הבעלים ברק אברמוב – האוהדים דרשו מהבעלים (שיצא ככל הנראה מיציאה אחרת, ר.ב.) לחזק את הקבוצה ולצרף שחקני רכש באופן מיידי. 


המאמן המנצח בלגויה מילבסקי אמר בסיום: "היה לחץ על השחקנים, אבל המחצית השנייה הייתה טובה מבחינה טקטית וחשוב היה לפתוח את העונה עם ניצחון ביתי. אומרים שאנחנו יורדת ודאית? אין לי מה לומר על כך, אני מאמין בשחקנים שלי. גביע הטוטו הייתה עבורנו הכנה לליגה ואני רוצה לברך את השחקנים שלי שנתנו 100 אחוז וניצחו. זו הדרך כדי להצליח העונה. הסגל שלנו עדיין לא הושלם".



מילבסקי חוגג ניצחון בכורה (לירון מולדובן)


עמית ביטון שחגג שער ניצחון הוסיף: "שמח שיוצא לי להבקיע שני שערים נגד בני יהודה אחרי שזה קרה גם בגביע הטוטו. הייתה לי החמצה גדולה והשוער הוא בונוס על עבודה קשה. יש לנו חבורה טובה של שחקנים שנותנת הכל על המגרש".


לעומת זאת, יוסי אבוקסיס ביקר בחריפות את השופט איתן שמואלביץ' שהרחיק את דן מורי: "השופט חיפש את דן, הוא נתן לו צהוב בהתחלה ואיים עליו כל המשחק. גם בצהוב השני, היה עליו לפני זה פאול ברור. זה לא עיקר המשחק. יש ימים כאלה שכדורים לא נכנסים, אני גאה בשחקנים שלי שהיו טובים בשביל משחק ראשון לעונה. אני לא מאמן רק של ניצחונות, אין מה לעשות. אשדוד בעטה אולי פעמיים לשער, אבל כדורגל זה ספורט שאפשר לשחק יותר טוב ולהפסיד".



אוהדי בני יהודה מחכים לשחקנים ולצוות בסיום (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי