רפואה: "נצטרך להתאושש, קשה לקחת משהו ממשחק כזה"

עומר דמארי, אמיר עגייב
עומר דמארי, אמיר עגייב | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב אמר לאחר ה-2:1 לחדרה: "לא חושב שהדרבי השפיע. רכש? משחק אחד לא ייקבע אם נצרף שחקן, מה שיש לי זה בסדר ועם זה נצא לקרב". ניסו אביטן המאושר: "הספידו אותנו מוקדם מדי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה הערב (שבת) את משחקה הראשון בליגת העל אחרי עונה בלאומית, אבל מי היה מאמין שהיא תפתח עם הפסד חוץ להפועל חדרה, 2:1 לקבוצה שעלתה איתה ליגה וסומנה כמעט פה אחד כיורדת ודאית בתום העונה.

אסי גומה (88) הדהים את האדומים כשהצליח להכניע את ינקו ולהכריע את ההתמודדות, אחרי שעומר דמארי (42) מחק יתרון של מוחמד אבו (21) ואם לא די בצרות קובי רפואה גם ייאלץ להסתדר במשחק הבא ללא אדי גוטליב, שהורחק בכרטיס אדום (57) אחרי שני כרטיסים צהובים תוך שלוש דקות. גומה, אגב, הוא השחקן השני בישראל אחרי שלומי אביסדריס שכבש שער בכל הליגות – מג' ועד ליגת העל.

המאמן ‎קובי רפואה הודה בסיום: "במחצית הראשונה שלטנו במשחק ולא ייצרנו מספיק מצבים. תפסו אותנו במתפרצת, אבל חזרנו והרגשנו טוב. במחצית השנייה ההרחקה של אדי פגעה בנו. לא פשוט לקבל גול כזה בדקה ה-88, שער לא מחויב למציאות, אבל נצטרך להתאושש מזה. לא הפסדנו בגלל השופט. היינו צריכים לסיים את המשחק בתיקו. קיבלנו גול שלא מתאים לקבוצה בליגת העל ובטח לא להפועל תל אביב. מה אני לוקח ממשחק כזה? קשה לקחת ממנו משהו. להפסיד במשחק ראשון ולקבל שער כזה – קשה לקחת משהו".


קובי רפואה. "להגיד שאין לי זה תירוצים" (אודי ציטיאט)

מצב הסגל וחיזוק אפשרי: "להגיד שאין לי ואין לי זה תירוצים. מה שיש לי זה בסדר גמור ועם זה נצא לקרב. המשחק הזה לא יקבע אם יבוא לפה שחקן".

השפעת ה-4:1 בדרבי: "אני לא חושב שהדרבי השפיע. זה לא היה נעים להפסיד בדרבי, אבל כל משחק לגופו. נרים את השחקנים ונבוא עם אנרגיות חדשות".

המאמן המנצח ניסו אביטן ניסה להנמיך את הציפיות: "אם מסתכלים על כל המשחק, הניצחון היה מוצדק. מגיע כל הכבוד לשחקנים. אני לא יודע מה יהיה בסוף, אבל זה מה שאנחנו רוצים לראות מהשחקנים מרוח הלחימה וגם הכדורגל. כל פעם שמישהו הספיד אותנו אמרתי שאנחנו חיים בתוך הבועה של עצמנו. אנחנו נלחמנו כל הקיץ מחוץ למגרש ועכשיו התפקיד שלנו להוכיח שהכל לא היה לחינם. אולי הספידו אותנו מוקדם מדי. אנחנו לא מסנוורים מהניצחון, אנחנו לא יוצאים בהצהרות ומבינים לאן אנחנו הולכים".


אביטן מתקשה לעכל שער ניצחון דרמטי (אודי ציטיאט)

הורדת השחקנים לקרקע: "אם יש משהו שאני יכול להגיד על השחקנים זה שהם חזקים מנטלית. מעט מאוד שחקנים היו יכולים להתמודד עם מה שעברנו הקיץ ושלא נתנו לנו סיכוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי