לפי השופטים קראמר אמר "פאק יו", החלוץ התנצל והכחיש

קראמר
קראמר | דני מרון

החלוץ שהורחק במחצית השנייה ניגש לחדר השופטים וביקש סליחה מזיו אדלר. איביץ' לאחר המשחק: "צריכים לעבוד הרבה וללמוד איך מנצחים". רוטן: "שלטנו במשחק עד הכרטיס האדום". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 רגע לפני הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית מול סארפסבורג, מכבי תל אביב פתחה את העונה בליגת העל ברגל ימין לאחר שגברה 0:2 על מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה.

המאמן המנצח ולאדן איביץ' שמר כהרגלו על קור רוח בסיום כשאמר: "יצרנו מצבים עד שכבשנו. צריכים לעבוד הרבה וללמוד איך מנצחים את המשחק. אני רוצה לראות הרבה דברים טוב יותר. אני אדבר עם השחקנים ואסביר להם מה צריף לשפר".

הכניסה של דור מיכה: "כולם יודעים שדור מיכה שחקן יצירתי וישחק עוד הרבה משחקים. אם משחקים כל שלושה ימים חושבים על פציעות ועייפות השחקנים. זה נורמלי לתת הזדמנויות לשחקנים כי הם עובדים קשה. רוטציה? תלוי במפעלים בהם נשחק. הם יודעים שהם צריכים לעבוד קשה ולהילחם על מקום ב-11".


איביץ'. יסביר לשחקנים מה הוא רוצה (דני מרון)

המאמן המפסיד פרד רוטן ניסה להסתכל על הצד החיובי: "עד הכרטיס האדום אני חושב ששלטנו במשחק, יצרנו הזדמנויות וברגע אחד הכל נעלם בדקה ה-65 וזה שינה הכל. היה חסר לנו הטאצ' האחרון לאורך רוב המשחק, אני לוקח את 65 הדרות הראשונות. כמו שאמרתי, אתה לא מפסיד הליגה במשחק הראשון של העונה ולא זוכה בה".


על החלוץ מיכיל קראמר שהורחק:
"לא יודע מה קרה עם קראמר כי אני לא קורא שפתיים. אני לא מדבר על שופטים. תמיד יש לי כבוד לשופטים וליריבים. זה הכי קל להגיד שמפסידים בגלל השופטים. היו כמה החלטות שהיו לכאן או לכאן".

לפי גרסת השופטים, הסיבה שקראמר הורחק הייתה שאמר לשופט "פאק יו איטס אופסייד". לאחר המשחק ניגש החלוץ ההולנדי לחדר השופטים וביקש לדבר עם השופט הראשי זיו אדלר, התנצל בפניו וטען שלא אמר את הדברים שיוחסו לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי