ברעננה מרוצים: המטרה לחזור ליכולת של מחצית העונה שעברה

קורצקי
קורצקי | דני מרון

קבוצתו של מנחם קורצקי מעודדת מיכולת הקבוצה ומשבחת את אסף צור, טל איילה ומרטין אליאניס שהצטיינו במשחק. בנוסף במועדון רואים עתיד גדול לחלוץ יואב תומר: "הוא מתפתח להיות אחד החלוצים הטובים בליגה"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מרוצה מנקודת הבכורה בליגה לאחר התיקו 0:0 נגד בני סכנין באצטדיון דוחא. שחקן בקבוצה אמר: "עכשיו אנחנו חוזרים מהמשחק הראשון בליגת העל למגרש החדש שלנו, אצטדיון רמת גן. המשחק הקרוב נגד קריית שמונה לא יהיה קל ואנו נלמד מהתיקו מול סכנין כדי להמשיך להתקדם".

השחקן הצטיין בשורות הפועל רעננה היה השוער הצעיר אסף צור שהצליח לעצור את הבעיטות של פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי. בקבוצה ציינו את ההחלטה של המאמן מנחם קורצקי משלהי העונה שעברה לא להחתים שוער זר ולתת לצור את המושכות. "המטרה היא לחזור ליכולת של מחצית העונה שעברה. במהלך משחקי גביע הטוטו ונגד בני סכנין ראינו את המערך של חמישה שחקני הגנה שמשתנה בהתאם למשחק".

במועדון מרוצים משובו להרכב של הבלם עידו לוי שחזר מפציעה וייצב את המערך האחורי, ומההשתלבות של טל איילה ומטרין אליאניס בהרכב שהוסיפה פעולות התקפיות לקו הקדמי. המאמן מנחם קורצקי ממשיך לתת לחלוץ הצעיר יואב תומר להוביל את התקפת הקבוצה. גורם במועדון: "שימו לב ליואב תומר, השחקן עובד קשה באימונים ומתפתח להיות אחד החלוצים הטובים בליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי