במכבי חיפה הבהירו: אם סולומון יגיע זה רק בתנאים שלנו

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הירוקים הבהירו שהקשר הצעיר לא יגיע בכל מחיר. קראמר לא ייענש בתוך המועדון. אחד השחקנים: "הגדולה של בן אדם גם לדעת להתנצל. אסור לשפוט את קראמר לפי משחק אחד"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתקשים לשכוח את ההפסד במחזור הראשון למכבי תל אביב ובעיקר את התנהלותו של החלוץ מיכיל קראמר, שהורחק במהלך המשחק ואף צפוי לעמוד מחר (רביעי) לדין כאשר ההערכה היא שיקבל הרחקה לפחות משני משחקים. כזכור, שופט המשחק זיו אדלר ציין כי קראמר אמר לו: "F*CK YOU". אתמול התנצל השחקן בפני חבריו וטען כי הדבר לא יקרה שנית. אחד השחקנים אמר הבוקר: "הגדולה של בן אדם היא גם לדעת להתנצל. אסור לשפוט את קראמר לפי משחק אחד". בכל מקרה, השחקן לא ייענש בתוך המועדון.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס. ספורט אשדוד וטרם ברור מי יחליף את קראמר המורחק. חלק משחקני הקבוצה ישתתפו היום במשחק של הנבחרת הצעירה במשחק אימון מול הפועל קטמון. מדובר בשוער עומרי גלזר, המגן רז מאיר, הבלם עופרי ארד, הקשר נטע לביא, והחלוץ שון וייסמן.

במקביל, בחיפה ממשיכים לחשוב על שחקני רכש לקראת סיום מועד ההעברות. המטרה הראשונה היא לצרף זר נוסף על חשבונו של קאיו שכבר מספר שבועות לא בתוכניות. בנוסף במועדון ציינו הבוקר שטרם נעשתה פנייה רשמית למכבי פתח תקווה על מנור סולומון. במועדון הירוק הבהירו הבוקר שהשחקן לא יגיע בכל מחיר לכרמל. "אם מנור יגיע זה יהיה רק בתנאים שלנו", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי