אחד ממאמני אתלטיקו עזב את ב"ש עקב המצב הביטחוני

מאמני הנוער של אתלטיקו מדריד בבאר שבע
מאמני הנוער של אתלטיקו מדריד בבאר שבע | ספורט1

כחלק משיתוף הפעולה בין האקדמיות, חמישה ספרדים הגיעו לסייע למחלקת הנוער בבירת הנגב, אלא שאחד מהם בחר לשוב למדריד לאחר ההסלמה האחרונה: "יגיע מחליף", אישרו. וגם: ברדה המאושפז טרם סיים את הבירור הרפואי

(גודל טקסט)

הדיווחים בנוגע לנחיתת ביניים אופציונלית של מנור סולומון בטרנר לפני המראתו האפשרית לאתלטיקו מדריד עדיין לא מעסיקים את מאמני הנוער של הקולצ'נרוס הנמצאים בבירת הנגב. אותם הטרידה עד לאחרונה המציאות הביטחונית, ונפילת טילי הגראד בפאתי העיר.

אחד מחמשת המאמנים שהגיעו מספרד במסגרת שיתוף הפעולה של הפועל באר שבע עם אתלטיקו מדריד נכנס ללחץ בעקבות ההסלמה האחרונה ועזב את ישראל כעבור מספר ימים. במקומו צפוי להגיע בקרוב מאמן אחר כדי למלא את מקומו באקדמיה של "אתלטיקו באר שבע". מהפועל ב"ש נמסר כי "המצב הלא נעים תפס אותם, ובמקומו (של המאמן שעזב) יגיע מאמן מחליף".

בכל מקרה, נוכחותם של המאמנים מספרד מורגשת היטב במתחם האימונים של מחלקת הנוער על-יד טרנר. הועמדו לרשותם דירות מגורים והם תורמים מניסיונם למאמני הנוער המקומיים של המועדון. אנשי המקצוע ממועדון הפאר הספרדי בלטו אתמול בנוכחותם בטקס הרמת הכוסית שארגנה הנהלת הפועל באר שבע לרגל ראש השנה החדשה, ובמהלכו ניהלו שיחה ארוכה עם מיגל ויטור, בלמה הפורטוגלי של האלופה שטרם השלים את תהליך ההתאוששות מהניתוח לשחזור הרצועה הצולבת.


נוכחותם של הספרדים מורגשת במחלקת הנוער

אליניב ברדה היה אמור להגביר בקרוב את מעורבותו בפעילות האקדמיה המדרידאית וכבר נפגש כמה פעמים עם הנציגים שהגיעו מחו"ל, אלא שלרוע מזלו הוא חש אתמול ברע במהלך אימון הבוקר ואושפז בבית החולים סורוקה, משם נמסר שהוא עדיין לא סיים את הבירור הרפואי. במחלקה הקרדיולוגית שבה הוא מאושפז מנסים לבדוק האם יש קשר בין אירוע הלב שפקד אותו לפני כעשרה חודשים לבין תלונותיו העכשוויות על סחרחורת וחולשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי