מנחם קורצקי: אנחנו מכירים את ק"ש יותר מכל קבוצה אחרת

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

אחרי התיקו מול סכנין הפועל רעננה רוצה להשיג ניצחון ראשון נגד הקבוצה הצפונית ביום שבת: "אנחנו לנצח ולהוריד את הקוף מהגב" אמר המאמן. ניקוליץ' הוסיף: "הקבוצה עבורי היא כמו משפחה"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה סיימה את המשחק הראשון בליגה בתוצאת 0:0 מול בני סכנין באצטדיון דוחא. למרות שבקבוצה היו שבעי רצון מהיכולת, הם רוצים להשיג ניצחון ליגה ראשון נגד עירוני קריית שמונה (שבת, 18:00) במגרשה הביתי החדש, אצטדיון רמת גן. המגן הימני, עדי נימני ייעדר מהמשחק בשל פצעיה בשריר הירך האחורי.

מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "חזרנו ממשחק לא קל מול סכנין, אמנם רצינו לנצח אבל הסתפקנו בתיקו, ביום שבת אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה שאנחנו מכירים אותה ואת הסגנון שלה טוב מאוד, אני חושב שאנחנו מכירים את עירוני קריית שמונה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, וכמובן שהם גם מכירים אותנו." 


והוסיף: "צפוי לנו משחק קשה ואנחנו מקווים לבוא משוחררים עם המון ביטחון במטרה לנצח את המשחק. האווירה ברעננה היא טובה ויש הרבה ביטחון בקבוצה ובשחקנים מבחינתנו, אנחנו מקווים לייצר את הניצחון הראשון ולהוריד איזה קוף מהגב, הניצחון הראשון תמיד הכי קשה, ואנחנו מקווים שנוכל לעשות את העבודה כבר ביום שבת".

הקשר המונטנגרי של הקבוצה, נמניה ניקוליץ' אמר: "אנחנו מתכוננים בצורה מאוד קפדנית למשחק מכיוון שלעירוני קריית שמונה יש שחקנים איכותיים והם יכולים לשחק במגוון שיטות. תחילת העונה היא כמובן החשובה ביותר, ואנחנו צריכים לאסוף כמה שיותר נקודות ולכן ננסה לנצח. עבורי רעננה היא כמו משפחה, וזה כבוד ותענוג להיות חלק בצוות כזה. הנקודה החזקה שלנו היא האווירה והגישה של כולנו. הצוות המקצועי והשחקנים מיישרים קו בנושאים האלו".



נמניה ניקוליץ'. "הפועל רעננה היא עבורי כמו משפחה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי