אלישע לוי: אם מנור סולומון יעזוב זה יהיה רק לחו"ל

אלישע לוי עם לידור כהן
אלישע לוי עם לידור כהן | האתר הרשמי

מאמן מכבי פתח תקווה התייחס במסיבת עיתונאים לסוגיית מכירתו של הקשר הצעיר ומקווה שיישאר בקבוצה גם העונה. החלוץ לידור כהן מדבר לקראת המשחק הקרוב מול בני יהודה ואמר: "אנחנו יותר רוצים לשלוט בכדור במשחק"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון בתחילת השבוע 1:4 על בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה תפגוש ביום ראשון את בני יהודה (19:00) באצטדיון המושבה, במטרה להמשיך במומנטום החיובי והבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי והשחקן לידור כהן.

עוד לפני כן, יום לפני סגרית חלון ההעברות בליגות הבכירות באירופה, טרם נמצאה הקבוצה שתקלוט את מנור סולומון, כאשר למרות שבקבוצה אישרו את ההתעניינות מצד אתלטיקו מדריד, אך כרגע הדבר אינו הבשיל לכדי עסקה.

בפתח תקווה עדיין לא סתמו את הגולל על עזיבתו, כשאופצייה נוספת היא סיכום עסקה כעת ועזיבתו בחלון ההעברות הבא או בסוף השנה, אך בכל אופן, בקבוצה עדיין מתעקשים שלא למכור אותו לקבוצה בארץ.

גם המאמן אלישע לוי, התייחס לכך במסיבת העיתונאים: "בטוח אף פעם אין בכדורגל, אבל אני מצטט את דבריו אבי לוזון שאמר 'עד תום חלון ההעברות הוא לא יעבור לאף קבוצה בארץ', זאת אומרת אם יעבור זה יהיה רק לחו"ל וכרגע נשאר פחות מיום", אמר לוי בפתיחת דבריו. "אם הצעה כזאת לא תהיה אני מקווה גם שאני הוא יישאר איתנו עד סוף השנה. מנור הוא שחקן מאוד מוכשר ואחד שיודע לעשות הכל. הוא כמובן נעזר בחברים שלו והוא צריך שקט. נראה מה יתפתח עד החלון הבא. כל שבוע הרעשים מתגברים גם בגלל היכולת וגם כי חלון ההעברות אוטוטו נגמר, אז בוודאי שיש ספקולציות אחרות. אנחנו מנסים לעזור לו להתמודד, זה לא קל, אבל הוא עשה את זה לפני בית"ר ירושלים ויעשה את זה גם עכשיו".


מנור סולומון לא יימכר לקבוצה בארץ (דני מרון)

לקראת בני יהודה: "אין סיבה שתהיה ירידת מתח. גם אנחנו לא ציפינו לתוצאה, אבל אמרתי בכמה הזדמנויות שאנחנו סומכים על ההכנה שעשינו, על הסגל שנבנה פה ואנחנו דרוכים ומוכנים לעשות הכל כדי לנצח. התוצאות הן בונוס בשבילנו. הדבר הכי חשוב היה לקחת נקודות, מול בית"ר ירושלים והשגנו בסך הכל שלוש נקודות, אבל קיבלנו ביטחון על הדרך שלנו במאבק הזה. זה מה שאני מנסה להסביר לשחקנים, כמו שלפני אנחנו לא נלחצנו גם עכשיו אין לנו מה להשתגע. עברנו רק משחק אחד. אם לא נבוא טוב מול בני יהודה יקרה לנו מה שקרה במשחק מול הפועל רעננה בגביע הטוטו. בני יהודה קבוצה קשה, היא עושה בעיות לכל הקבוצות שהיא משחקת מולן. היא יודעת להתגונן כמו שצריך, לצאת למתפרצות כמו שצריך, היא עשתה עונה מצוינת בעונה שעברה ואנחנו נערכים למשחק קשה".

על רכש: "אנחנו בכל מקרה מתבססים על הסגל הזה, אבל לא זונחים את הרעיון לחזק את הקבוצה נקודתית. אנחנו צריכים שחקן או שניים כי הליגה ארוכה ואני מקווה שכולם יהיו בריאים. צריך יותר עומק".

על החלק ההתקפי: "יש לנו חלק התקפי טוב ואני שמח על כך כי ברגע שיש פה שחקנים כמו לידור, מנור, יוסי וגם גידי אז יש לנו גיוון, שחקני הכרעה. כשהם נכנסים לתבנית הקבוצתית, הקבוצה נבנית. בהתחלה אמרו איך נכבוש שערים וככה זה כדורגל. הגנה היא לא עבודה רק של שחקני החוליה האחורית והתקפה לא עושה רק ההתקפה. ברגע שאנחנו קבוצה ויודעים לעזור אחד לשני. צריך לשמור על האיזון".


אלישע לוי. "אנחנו צריכים שחקן או שניים לחיזוק הסגל" (עדי אבישי)

לידור כהן הוסיף: "לא שיחקנו כדורגל שוטף מול בית"ר אבל אחוזי ניצול המצבים שלנו היו טובים. אנחנו יותר רוצים לשלוט בכדור במשחק הבא. יותר הסתגרנו ויצאנו למתפרצות מול בית"ר".

על העובדה כי האווירה מול בני יהודה תהיה רגועה יותר: "במשחק מול בית"ר ירושלים היה עם קהל גדול ואמוציות אבל גם במשחק מול בני יהודה צריך לבוא ולדעת לקחת את שלוש הנקודות כי זה לא משנה אם זו בית"ר או קבוצה אחרת. אנחנו נבוא מוכנים וערוכים".

על מנור סולומון: "קשה לראות איך מה שקרה משפיע, אבל מנור מספיק חכם ואינטיליגנט ויש לו משפחה שתומכת בו והם יודעים לנטרל את הרעש מסביבו. אני מאמין שכל המערכת יודעת מה טוב לו והוא מספיק בוגר לשים הכל בצד".


לידור כהן רוצה להשיג שלוש נקודות נוספות גם מול בני יהודה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי