הפועל רעננה: קורצקי תרגל מערך הגנתי מול קריית שמונה

קורצקי
קורצקי | דני מרון

הקבוצה מהשרון מתכוננת למשחק המעבר המהיר של קבוצתו של חיים סילבס ושחקני ההגנה התבקשו להתמקד בשני הזרים של היריבה, נייג'ל האסלביינק ולוי גרסיה. עומר ורד וירדן כהן מתחרים על עמדת המגן הימני

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו 0:0 במחזור הפתיחה בחוץ נגד בני סכנין, הפועל רעננה תארח מחר באצטדיון רמת גן את עירוני קריית שמונה (שבת, 18:00).

המאמן מנחם קורצקי תרגל באימונים מערך אחורי שיהיה מוכן למשחק המעבר המהיר של שחקני קריית שמונה וביקש להתמקד בנייג'ל האסלביינק ההולנדי שבספק למשחק. רעננה תתמקד גם בלוי גרסיה שאיים במשחק האחרון שלוש פעמים אל עבר השער. שחקנים בקבוצה טוענים כי המשחקים נגד קריית שמונה ומאמנם לשעבר חיים סילבס הם מפגשים של כדורגל פתוח וחיובי.

שחקן בקבוצה אמר: "ברעננה רוצים לשוב ולהיות קבוצה שקשה מולה בהגנה ובהתקפה. יש לנו את היכולת לנצח לפני פגרת הנבחרות". המאמן מנחם קורצקי הוסיף: "אנחנו מכירים את קריית שמונה ואת סגנון המשחק שלה טוב מאוד וגם הם אותנו והמטרה היא לנצח מחר".


נייג'ל האסלביינק בספק למשחק הקרוב (ערן לוף)

המגן הימני עדי נימני סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ומסתמן כי ינוח מחר. על עמדת המגן הימני מתמודדים עומר ורד וירדן כהן. הרכש מעירוני רמת השרון קייס גאנם ימתין לבכורה שלו לאחר פגרת הנבחרת.


הרכב משוער
: אסף צור, עומר ורד (ירדן כהן), בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נימניה ניקוליץ', אור דסה, טל איילה, מרטין אלאניס ויואב תומר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי