בכר: האחריות היא עליי, היינו צריכים איזה ניצחון בשיניים

ברק בכר
ברק בכר | לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע נשמע מאוכזב לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב: "לא נראינו טוב, התוצאה לא רעה לפי איך ששיחקנו". על וואקמה: "הסגל מספיק טוב בלעדיו". איביץ': "השחקנים שלי עברו חודש קשה ונתנו 100 אחוז"

(גודל טקסט)

לא הפועל באר שבע ולא מכבי תל אביב יכולות להיות מרוצות מהתיקו 1:1 בו נפרדו השתיים הערב (ראשון) באצטדיון טרנר. אחרי ההדחה מאירופה, בשני המועדונים קיוו להשיג יותר נקודות לפני פגרת הנבחרות. 

מי שהתאכזב במיוחד היה מאמן הצהובים ולאדן איביץ', שאמר: "אני לא מרוצה מהתוצאה, כי באנו לפה לקחת שלוש נקודות ולנצח. אבל עם איך ששיחקנו אני חושב שהריאנו משחק טוב. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ומה אנחנו צריכים לשפר כדי לשחק 90 דקות כמו שהיתה המחצית השנייה".

הרוטציה: "שיחקנו לפני שלושה ימים והרבה מהשחקנים נתנו 100 אחוז לעבור בליגה האירופית, אבל לפעמים צריך להבין את השחקנים ואת המצב שלהם ולשנות את האסטרטגיה במשחק. ברגעים כאלה, בחודש האחרון אנחנו משנים הרבה שחקנים בגלל ששיחקנו שלוש תחרויות בזמן קצר. השחקנים עבדו קשה מאוד והם צריכים להראות מה הם יכולים לתת, אני לא מפחד להשתמש בהם בהמשך".

איביץ'. באנו לקחת שלוש נקודות
איביץ'. באנו לקחת שלוש נקודות" (דני מרון)

גם מאמן האלופה ברק בכר לא היה ממש מרוצה מאיך שקבוצתו נראתה ומהתיקו השני בשני המחזורים הראשונים של העונה, אבל היה עוד פחות מרוצה מהשאלה האם ככה נראית קבוצה שמועמדת לאליפות: "אנחנו בסך הכל במחזור השני", אמר, "לא צריך לחשוב יותר מדי רחוק. יש מחויבות ויש רצון, צריך לעבוד יותר קשה. אני מסכים שנראינו פחות טוב, למרות שכבר הובלנו היינו צריכים איזה ניצחון בשיניים. היכולת לא טובה ואני אעשה הכל כדי שזה ישתפר."

העזיבה של וואקמה: "יש לנו סגל שחקנים מספיק טוב גם בלעדיו, התפקיד שלי הוא לדאוג שהם יהיו יותר טובים, אנחנו לא משחקים נכון והאחריות היא עליי, אני אצטרך לשפר אותם".

היכולת הרעה והאם הגיע למכבי לנצח: "אני לא מתעסק בהגיע או לא הגיע, התוצאה לא רעה לפי איך שהתפתח המשחק. יש פגרה ונעבוד על דברים, אנחנו יודעים איך לצאת ממצבים כאלה".

על חנן ממן: "כל הסיבות הן מקצועיות, אני אחראי על ההרכב. אני רואה מה שחקן נותן באימונים ולפי זה אני קובע, לא שום סיבה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי