שכטר: לצאת עם טעם חמוץ מטרנר מעיד על אופי, רעב ותשוקה

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב, שקיבל את חולצת ההרכב לאחר עזיבת קיארטנסון, היה דווקא מרוצה לאחר התיקו 1: מול הפועל באר שבע: "עכשיו אני צריך להוכיח את עצמי". איביץ' ינסה להביא שחקן זר, התלבטות בין בלם לקשר

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מאוכזבים מהתיקו 1:1 אתמול (ראשון) באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע. הצהובים הרגישו שהם שיחקו כדורגל איכותי יותר, שלטו במשחק ויצאו לאחר חצות בדרך לקריית שלום בתחושה של פספוס גדול.

מבחינת התוצאה והנקודה הבודדת, יוצאת הקבוצה לפגרת הנבחרת הלאומית תחת האמירה של גורם בסביבת המועדון: "לאור היכולת הפושרת של הפועל באר שבע, זה מסוג המשחקים עליהם אומרת הקלישאה שהפסדנו 1:1. משחק כזה היה צריך להרים מהדשא בניצחון ולתת אותו כמתנת ראש השנה לאוהדים".

בדיעבד, ההרכב של המאמן ולאדן איביץ' לא היה טוב. ההסבר של הסרבי כי המועדון השתתף בשלושה מפעלים והיו שחקנים ששיחקו ביום חמישי 90 דקות במשחק בו הודחה מכבי מאירופה, נשמע כתירוץ שנשלף מהשרוול. אין היום בקריית שלום שום גורם אשר יכול לבקר מקצועית את הצוות המקצועי. איש לא עשה זאת אחרי ההלם מול סארפסבורג. אבל בשיחות של גורמים בסביבת הקבוצה והשחקנים לא מובנת החלטת הצוות המקצועי לפתוח בהרכב בלי דור מיכה, אלירן עטר ועומר אצילי. שחקנים בקבוצה טוענים כי הם חשים ביטחון כשדור מיכה במגרש גם אם הוא משחק פחות טוב. כשמיכה משחק היכולת של דור פרץ, אייל גולסה ואלירן עטר משתפרת ויש להם את הביטחון למהלכי כדורגל יצירתיים, כמו אתמול.

איביץ'. הוריד את טיבי לספסל (דני מרון)
איביץ'. הוריד את טיבי לספסל (דני מרון)

איביץ' החמיא בסיום המשחק לקפטן שרן ייני, שהיה מנהיג בהגנה, כמו גם לדן גלזר וגולסה. הבלם שחר פיבן היה יציב במרכז ההגנה מלבד הטעות שהביא לשער שכבש ג'ון אוגו. איביץ' החליט כי הבלם איתן טיבי, שביצע שתי טעויות מנטליות נגד סארפסבורג, לא יהיה בהרכב ויראה את המשחק מספסל המחליפים. אחד המאכזבים אתמול היה הניגרי צ'יקו אופואדו, שעדיין זקוק לזמן התאקלמות בקבוצה.

שכטר אמר: "תוצאת התיקו בטרנר זה סוג של פספוס כי היינו עדיפים, ואחרי הגול שלא היינו צריכים לספוג הוכחנו אופי חזק למרות הסטירה שאכלנו באירופה. להגיע לאצטדיון טרנר ולצאת בטעם חמוץ מוכיח על אופי, רעב, ותשוקה למטרות. פתחנו טוב את המשחק ולהפועל באר שבע היה קשה עם השיטה שלנו עד לגול שלהם של חצי טעות וחוסר ריכוז".

על היותו בהרכב הפותח לאחר מכירת וידאר קיארטנסון: "במכבי תל אביב חובה לתת הכול ולהיות מחויב גם אם אתה משחק במשך דקה אחת, 10 דקות או 90 דקות. אני מוכיח שאני צריך לשחק כדי להשיג את המטרות שלנו להיות צנועים ורעבים כי הליגה היא סופר ארוכה ועכשיו כשאין לנו מפעל אירופי יהיו פחות רוטציות".

שכטר.
שכטר. "כשאין אירופה, יהיו פחות רוטציות" (דני מרון)

איביץ' אישר כי עד סגירת חלון ההעברות הקבוצה תנסה להתחזק בשחקן זר, כאשר ההתלבטות היא בין בלם לקשר. במועדון עלה שמו של בלם הפועל רעננה בן והבה ובימים הקרובים יוחלט אם לנסות להוציא לפועל את המהלך.

שמונה שחקנים יצטרפו הבוקר לנבחרת הלאומית ולנבחרת הצעירה כשהמשחק הבא בליגת העל הוא באצטדיון בנתניה נגד הפועל רעננה בעוד כשבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי