קראמר יעמוד השבוע לדין פנימי במכבי חיפה

קראמר
קראמר | דני מרון

במועדון הירוק לא מתכוונים לוותר לחלוץ על הפנייה לשופט המשחק מול מכבי תל אביב וביקשו מאיגוד השופטים את ההקלטה. וייסמן זוכה למחמאות מהצוות המקצועי. סקאוט המועדון ייפגש עם סומא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שני) אימון נוסף ואז ייצאו השחקנים לפגרה של שלושה ימים בעקבות משחקי הנבחרות בסוף השבוע. במועדון מעודדים מהעובדה שהקבוצה ניצחה בשבת יחד עם שילובם של שחקני בית.

בנוסף, במועדון הביעו שביעות רצון מכך שחמישה שחקנים זומנו לסגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול נבחרת אזרבייג'אן וביניהם רז מאיר, עופרי ארד, שון וייסמן, מוחמד עוואד והמושאל לנצרת עילית איתן וולבלום. וייסמן אגב, זכה לשבחים מהצוות המקצועי בעיקר על הרצון וההקרבה בשני צידי המגרש. "שנה שעברה ויתרנו על וייסמן ונתנו לו ללכת בהשאלה. העונה למדנו מהטעות והבהרנו לו שבמידה שיוכיח את עצמו, הוא יישאר בענק" אמרו בחיפה.

וייסמן עלה לשחק מול מ.ס. אשדוד על חשבונו של מיכיל קראמר שהורחק בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב. כזכור, קראמר הורחק לאחר ששופט המשחק זיו אדלר ציין כי השחקן אמר לו: "F*CK YOU". בית הדין הרחיק את ההולנדי לשלושה משחקים ואילו בחיפה זעמו על כך כאשר טענו שהחלוץ כלל לא אמר את המשפט שנרשם בדו"ח. בחיפה ביקשו מאיגוד השופטים את ההקלטה של השיחה כאשר קראמר טען שלא אמר את הדברים וגם הקשר נטע לביא שעמד קרוב לאירוע טען בפני אנשי חיפה שהחלוץ ההולנדי לא קילל את השופט.

בכל מקרה בחיפה החליטו להעמיד את החלוץ לדין פנימי כאשר הסיבה שלא היה אמור כלל להתערב בהחלטה. "קראמר כבר הודה שהצעד שלו היה מטופש אבל אנחנו רוצים לעשות סדר משמעתי כבר אחרי שני מחזורים", אמרו בחיפה. ועדת המשמעת צפויה להתקיים במהלך השבוע.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר קשר מרכזי זר נוסף שיצטרף והסקאוט של הירוקים צפה אתמול במשחק בין פרטיזן בלגרד לבין באצ'קה פלנקה וניסה להתרשם מקרוב אחר סיידובה סומא. לצערו של הסקאוט, סומא כלל לא שותף במשחק ובחיפה הבהירו כי הנציג עקב אחר מועמדים נוספים. לא מן הנמנע כי תיערך פגישה בין נציג חיפה לשחקן.


סומא. עשוי להיפגש עם נציג מכבי חיפה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי