ויטורול מערימה קשיים על שחרור בוגדן צירו לבני יהודה

אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס
אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס | דני מרון

הקבוצה הרומנית מעכבת את העסקה עם הבלם, שכבר סיכם את תנאיו באופן עקרוני בקבוצה של יוסי אבוקסיס, גם פרננדז מוויטוריה סטובאל הפורטוגלית על הפרק. נסיונות להנחית את סטפן אלפרד שנתקע במולדובה

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה אתמול (ראשון) את המשחק נגד מכבי פתח תקווה בתיקו 2:2 עם בתחושות מעורבות, אך בעיקר עם הרגשה גדולה של פספוס אחרי מחצית ראשונה שהיתה בשליטה אבסולוטית שלה, עם 14 בעיטות למסגרת שתורגמו לשער אחד בלבד.

כעת מופנים כל המאמצים לטובת הבאת שני שחקני רכש נוספים לעמדות הבלם והחלוץ. לצוות המקצועי יש כרגע שני בלמים זרים על הפרק, בוגדן צירו הרומני שכבר סיכם עקרונית אך קבוצתו הרומנית ויטרולול מערימה קשיים על שחרורו, והבלם הפורטוגלי ואסקו פרננדז מקבוצת ויטוריה סטובאל מהליגה הראשונה בפורטוגל.

בנוסף, ישמחו הזהובים לקלוט לשורותיהם את בלם מכבי תל אביב שחר פיבן אם זה יקבל שחרור מקבוצתו של ולדימיר איביץ', שאחרי שהודחה מאירופה תצטרך להתמקד כעת רק בזירה המקומית.

אבוקסיס. נואש לצרף בלם (דני מרון)
אבוקסיס. נואש לצרף בלם (דני מרון)

עדיין נעשים ניסיונות להנחית בארץ את החלוץ הניגרי סטפן אלפרד, שנתקע במולדובה בשל בעיות בהוצאת הוויזה. בבני יהודה מקווים שאלפרד ינחת הלילה או מחר בישראל ויתחיל להיבחן בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי