אדוארדו גררו סיכם לעונת השאלה במכבי תל אביב

אדוארדו גררו
אדוארדו גררו | מכבי תל אביב

חלוץ אוניברסיטאריו ונבחרת פנמה הצעירה בן ה-18 הרשים את הצוות המקצועי ויצטרף לצהובים לשנה אחת עם אופציה להעברה בסופה. "מתאים בצורה מושלמת לצורת המשחק אותה אנו דורשים מהשחקנים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה על סיכום עם קבוצת אוניברסיטאריו הפנמית על השאלתו לעונה אחת של החלוץ אדוארדו גררו בן ה-18, שמשחק גם בנבחרת פנמה הצעירה.

גררו התאמן עם קבוצת הנוער של הצהובים בשבועות האחרונים והרשים את צוות המאמנים, והוא יצטרף לעונה אחת כמושאל שבסיומה תהיה למועדון אופציה להשלים את צירופו. המנהל הביצועי פטריק ואן לוון סיפר: "גררו הוא שחקן שהתאמן עם קבוצת הנוער שלנו במשך למעלה מ-3 שבועות והשאיר רושם מצוין. אנו סבורים כי הוא מתאים בצורה מושלמת לצורת המשחק אותה אנו דורשים מהשחקנים במכבי והמשך ההתפתחות של אדוארדו במועדון הוא משהו לו אנחנו מצפים. ברוך הבא אדוארדו ובהצלחה"

גררו פרץ לתודעה במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות העולם עד גיל 17, כשכבש ארבעה שערים לזכות פנמה אם כי הם לא הספיקו לה להעפיל מהבית של קונקאקאף. בנוסף להופעה אחת במדי נבחרת פנמה במשחק ידידות נגד גרנדה, גררו נמנה על סגל נבחרת פנמה עד גיל 20 המתמודדת בימים אלה על העפלה לאליפות העולם שתיערך בפולין.

גררו.
גררו. "מצפים להמשך ההתפתחות שלו" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי