"מאמן ישראלי היה הולך הביתה אחרי מה שאיביץ' עשה"

איביץ'
איביץ' | דני מרון

יובל נעים דיבר בתכנית הספורט של 103FM והעביר ביקורת על מאמן מכבי ת"א: "יש לו הזדמנות חד פעמים לקחת אליפות". סאגת החולצה של הרוש: "בושה. ב"ש צריכה להיענש". ההתנצלות של זהבי: "יש הרבה מה ללמוד ממנו"

(גודל טקסט)

יובל נעים, שאימן בחצי הראשון של העונה שעברה את הפועל אשקלון, דיבר הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והעביר ביקורת חריפה על ולדימיר איביץ' והפועל באר שבע. המאמן, שמשמש כיום כפרשן, פתח את דבריו והתייחס להתנצלות של ערן זהבי: "אם בן אדם עשה טעות וכולם מקבלים את ההתנצלות שלו, זה בסדר. יש הרבה דברים ללמוד מערן זהבי. הוא עשה טעות חמורה, אבל הודה בכך וצריך להסתכל כבר קדימה. יש לנבחרת מנהל טכני, זהבי ביקש סליחה והוא החליט לתת לו הזדמנות נוספת. לא צריך להתעסק בזה יותר".

סאגת החולצה של אריאל הרוש: "זאת בושה וחרפה. ראיתי שהמשחק התחיל ב-21:15 ולא האמנתי. לא יכול להיות שקבוצה תיקח על עצמה כזו אחריות. עד שלא יהיו עונשים, דברים מהסוג הזה ימשיכו לקרות. יש הרבה דברים הזויים בכדורגל הישראלי ועכשיו אפשר להוסיף את זה לרשימה. באר שבע צריכה להיענש בשביל שלא תעשה את זה שוב בפעם הבאה".

משחק העונה: "מכבי תל אביב צריכה להרגיש מקופחת. באר שבע מאוד מאוד חלשה. אני חשבתי שהכוחות יהיו שקולים, לא האמנתי. חשבתי שלבאר שבע יהיה יתרון בגלל הביתיות. אני לא מבין את הדבר הזה שנקרא רוטציה. מה מכבי באירופה ואני לא יודע? תשחק עם ה-11 הכי טובים שלך. הם היו מנצחים בהרכב הראשון. אם מאמן ישראלי היה עושה את זה, לדעתי הוא היה הולך הביתה אחרי המשחק".


"באר שבע חלשה מאוד – מכבי תל אביב צריכה להרגיש מקופחת" (דני מרון)

נעים המשיך וביקר את ולדימיר איביץ': "שחקני כדורגל עובדים בבוקר במפעל? איזה שחקן לא רוצה לשחק בכזה משחק? למה רונאלדו ומסי משחקים 180 פעמים בשנה? מעבר לזה, גם אף פעם לא מחליפים אותם. מה זה השטויות האלה רוטציה? אותי לימדו שההרכב הכי טוב משחק. למכבי תל אביב יש הזדמנות חד פעמית לקחת לבאר שבע אליפות. אם היא לא תיקח העונה, היא לא תיקח. מכבי, נכון לעכשיו, הביאה זרים חלשים מאוד. יהיה לה קשה מאוד בשנים הבאות כי באר שבע בסוף תפגע בזרים והעונה היא חלשה מאוד".

על צ'יקו אופואדו: "אני אומר דבר פשוט – אם אין זר שהוא שובר שיוויון, אז אל תביא אף אחד ותן לשחקנים הצעירים לשחק. אם לא ניתן להם לשחק לאורך תקופה, אף פעם לא נדע האם הם טובים או לא. מי שקובע בהרבה מאוד אגודות את הבאת הזרים זה הבעלים ולא המאמן. לא דיברתי על מכבי תל אביב. הבעיה בהרבה מאוד קבוצות היא שהבעלים קובעים הכל וברגע שלא הולך הם מפטרים את המאמן".


יובל נעים. "שחקני כדורגל עובדים בבוקר במפעל?" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי