אלמוג בוזגלו נותח בהצלחה, עשוי לשוב לשחק תוך חצי שנה

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

הקשר שנפצע במשחק הגומלין מול אטאלנטה, עבר בהצלחה את הניתוח ברצועה הצולבת ולפי התחזיות יחלים בתוך שישה חודשים. הפועל חיפה ניצחה 0:1 את נצרת עילית במשחק אימון משער של מיטרבסקי. בן אז'ובל שותף במשחק

(גודל טקסט)
ללא שחקני הנבחרות השונות כמו ארנסטס שטקוס, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו וניסו קפילוטו אירחה הערב (שלישי) הפועל חיפה במשחק אימון את הפועל נצרת עילית וניצחה בתוצאה 0:1. הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי כבש את שער הניצחון בדקה ה-48.


פרט לשחקני הנבחרות, מחזיקת הגביע הגיעה למשחק ללא נס זמיר ואלי אלבז שקיבלו מנוחה וגם ללא המגן גיא משפתי וגילי ורמוט שנפצעו באימון אתמול. משפתי קיבל מכה קשה בכף רגלו ואף ערך צילום אך התברר כי לא מדובר בפציעה רצינית. מי שזכה לדקות ראשונות בקבוצה היה החלוץ בן אז'ובל שאתמול עבר באופן סופי לאדומים מהכרמל. גם הקשר רועי שוקרני שהודח מהסגל קיבל הזדמנות מחודשת להוכיח את עצמו.

בנושא אחר, הקשר אלמוג בוזגלו ערך הבוקר ניתוח ברצועה הצולבת בבית החולים רמב"ם בחיפה. הקשר נפצע במשחק הגומלין מול אטאלנטה בליגה האירופית. על פי הרופאים הניתוח עבר בהצלחה וההערכה כי השחקן יחזור לכשירות מלאה תוך חצי שנה, משמע הקשר יהיה לרשות אנשי הפועל חיפה לקראת משחקי הפלייאוף. "נעשה הכול בכדי שאלמוג יחזור במהרה ועוד יעזור לנו העונה" אמרו בחיפה. 


 

תודה לאל עברנו בהצלחה ❤️

A post shared by Almog Buzaglo ⚽️ (@almog_buzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי