כעס בפ"ת על בית"ר: "רוצים את בניון? שישלמו מיליון יורו"

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

במלאבס גיחכו על הפרסומים אודות פנייה של חוגג ללוזון: "הוא כנראה נמצא בסינדרום ירושלים. עדיף שיחזק את ההגנה". בקבוצה שוב גיששו לגבי מלמד, אך קיבלו מסר שבקבוצה עדיין מתעקשים על מכירה. וגם: סוגיית שבתאי

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה זעמו הבוקר (רביעי) לנוכח הפרסומים אודות פנייתו של משה חוגג ליוסי בניון והאפשרות שהקשר, שכבש כבר שני שערים העונה בשני מחזורים, יעשה קאמבק לבירה. "חוגג רוצה את בניון? שישלם מיליון יורו", גיחכו בפ"ת. "נראה יותר שחוגג נמצא במעין סינדרום ירושלים, הוא מנסה לרצות כל דבר. כנראה שהוא עושה מה ש"לה פמיליה" מבקשים ממנו. עדיף שבמקום לנסות ולחזק את הקישור, שימצא שחקני הגנה חדשים".

בהודעה רשמית שהוציא המועדון נכתב: "צהריים טובים, לשם הבהרה, שום גורם מבית"ר ירושלים לא פנה למכבי פ"ת לגבי יוסי בניון, וגם במידה שיפנו, ההצעה תסורב. בנוסף, אנו רואים בחומרה במידה שפונים לשחקן ללא אישור המועדון, אחרי הכל יוסי בניון שחקן תחת חוזה במכבי פ"ת". מוקדם יותר, גם יו"ר המועדון אבי לוזון שלל את מעברו של יוסי בניון בשיחה עם ספורט1: "לא קיבלנו שום פנייה על יוסי בניון וגם אם נקבל היא תסורב".

במקביל, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר, כשנותרו פחות משבועיים לתום מועד ההעברות. "כל יום מציעים לנו הרבה שחקנים, חלק מסכימים להגיע למבחנים ואחר כך זה נופל. נקווה שבסוף נמצא את החלוץ שאנחנו מחפשים", אמרו אצל סגנית מוליכת הטבלה.

בנוסף, בקבוצה גיששו בימים האחרונים שוב לגבי החלוץ גיא מלמד, שלא שיחק במשחק העונה מול מכבי תל אביב למרות שכבש במחזור הפתיחה, אך המסר שקיבלו בפ"ת הוא שגם אם מלמד לא יישאר בהפועל באר שבע, באלופה עדיין מתעקשים על מכירתו ולא על השאלה ונראה שהסיכויים כרגע קלושים.


בניון. בפ"ת יסרבו להצעות אם יגיעו (עדי אבישי)

ומה בנוגע ליובל שבתאי? במלאבס עדיין לא הגיעו להסכמה עם הקשר על תנאי עזיבתו והבהירו כי גם אם לא יגיע להסדר, שבתאי לא יוחזר לסגל הקבוצה בכל מקרה. "ראינו שיש לנו קשרים כמו טאקו וסרסור שהוכיחו את עצמם, כך שאם שבתאי לא ישוחרר, לא נצרף שחקנים בכוח בכל מקרה".

בינתיים, משחק האימון שהיה אמור להיערך ביום שישי מול הכח רמת גן באיצטדיון וינטר בוטל ובמקומו תערוך מחר הקבוצה משחק אימון במגרש האימונים הביתי מול הפועל עפולה, אחריו תערוך טקס הרמת כוסית לשנה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי