פאטוש בצ'יריי סיכם במכבי נתניה לעונה עם אופציה להארכה

פאטוש בצ'יריי
פאטוש בצ'יריי | Gettyimages

חיזוק לדיא סבע: חלוץ נבחרת מונטנגרו ששוחרר ממכלן לאחר חצי שנה יצטרף לסגל של ברדה ודראפיץ' כבר בשבוע הבא. בקבוצה מחו על קביעת המשחק נגד ק"ש לשעה מוקדמת: "זה יהיה כמו משחק ללא קהל"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה הודיעה היום (רביעי) על הצטרפותו למועדון של פאטוש בצ'יירי, שסיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה להארכה לעונה נוספת.


ב'ציריי בן ה-30 שיחק בחצי השנה האחחרונה במכלן הבלגית, אליה הגיע מדינמו מוסקבה. בין השאר שיק גם בדינמו מינסק, יטאיי הסינית וזאגרב. בקדנציה שלו בקרואטיה הוא זכה עם הקבוצה ארבע פעמים ברציפות באליפות קרואטיה, כאשר בעונת 2011/12 זכה בתואר מלך השערים של הליגה עם 15 שערים. בצ'יריי רשם 53 הופעות בנבחרת מונטנגרו בהן כבש 10 שערים. הוא ינחת בארץ לאחר משחקי נבחרתו בגביע האומות נגד רומניה וליטא בשישי ושני הקרובים בהתאמה.



חלוץ נבחרת מונטנגרו הוא שחקן הרכש השביעי שהגיע לעיר הילהומים במהלך הקיץ הנוכחי. קדמו לו: יניב בריק, שובל גוזלן, גבי קניקובסקי, דולב אזולאי, דודי טוויטו ומוחמד זבידאת. ביום שישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער ותנצל את הפגרה על מנת לשמור על כושר.








בנושא אחר, בקבוצה מחו על שיבוץ המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון בשעה 19:00. "זה כאילו אומרים לאוהדים אל תגיעו. זה כמו משחק ללא קהל", אמרו בקבוצה. החלוץ שחר הירש עדיין לא זומן לחתום, ובשל הסחבת בעניינו מחר ככל הנראה תתקבל החלטה סופית על צירופו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי