מהראן לאלה ממתין לתשובת בית הדין בנוגע לחנינה

מהראן לאלה ועו"ד אייל יפה
מהראן לאלה ועו"ד אייל יפה | דני מרון

החלוץ ששלח את הבקשה לפני חודש מקווה לחזור לפעילות בהפועל חיפה בהקדם האפשרי, בהתאם להחלטה שתתקבל. הקבוצה תערוך שלושה אימונים בסוף השבוע, גורם הבהיר: "ורמוט עוד יהיה שחקן משמעותי"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור לאימונים לאחר יום חופש ובדומה לחלק גדול מקבוצות הליגה תערוך אימון בכל יום בסוף השבוע ותנוח במהלך ימי החג. בקבוצה מקווים כי השחקנים הפצועים גילי ורמוט וגיא משפתי יחזרו לסגל הרחב, כאשר במהלך השבוע הבא יחזרו גם שחקני הנבחרות כמו ארנסטס שטקוס, ראדו גינסארי ושחקני נבחרת ישראל ניסו קפילוטו ומקסים פלקושצ'נקו.

ללא כל קשר לפציעת ורמוט, במועדון התייחסו לאחרונה לספסולו של הקשר ואמרו: "גילי היה ונשאר שחקן מוביל ויהיה אחד השחקנים הכי משמעותיים של הקבוצה העונה". בנוסף בקבוצה ממשיכים לעבוד עם החלוץ בן אז'ובל כדי להכניסו לכושר משחק לאחר הפגרה והאחרון צפוי להיות בסגל במחזור הקרוב.

בנושא אחר, החלוץ והקפטן לשעבר מהראן לאלה ממתין לתשובה מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעקבות החנינה שהגיש להקלה בעונשו. ההערכה כי בית הדין יקבע בימים הקרובים את עונשו ולא מן הנמנע כי יקל בעונשו ויאפשר לחלוץ לעבוד במשרה ניהולית ואולי אף לחזור למשחק פעיל. כזכור לאלה הורחק לפני יותר משנה לאחר שנמצאו אצלו חומרים אסורים והשחקן קיבל הרחקה מכל פעילות בכדורגל למשך שנתיים. לפני כחודש ימים ביקש השחקן חנינה וכעת מקווה להחלטה. "מדובר באחד השחקנים הכי ישרים שהיו בכדורגל הישראלי והוא ללא ספק ראוי לחנינה", אמרו בסביבתו של לאלה. אגב, בעבר הציע הבעלים יואב כץ תפקיד אדמיניסטרטיבי ללאלה במחלקת הנוער של המועדון.


מהראן לאלה בבית הדין. יזכה לחנינה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי