"אני לוקח סיכון ולא משחרר את מנור סולומון למרות ההצעות"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

אבי לוזון דיבר בהרמת כוסית של מכבי פ"ת לקראת ראש השנה והוסיף: "המטרה שלנו היא מקום באירופה". המאמן אלישע לוי: "מקווה שסולומון ובניון יישארו כדי שתהיה לנו המשכיות"

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ערכה הערב את טקס הרמת הכוסית המסורתי לקראת השנה החדשה בהשתתפות ראש העיר איציק ברוורמן, השחקנים והצוות המקצועי והניהולי. עוד לפני כן, הפסידה הקבוצה 0:1 במשחק אימון מול הפועל עפולה כשיוסי בניון נח, וגם מנור סולומון ותומאש סיבוק לא נטלו חלק.


האיש החזק של הקבוצה אבי לוזון אמר: "יש כאלה שאומרים שעשינו פתיחת עונה פנטסטית. בשבילי היא הייתה פנטסטית אם היינו עם שש נקודות. החוכמה היא לא להיות במקום השני עכשיו, אלא בהרמת הכוסית של ערב פסח ולשם אני שואף. אני לא רוצה לשחרר שחקנים, אלא לצרף שניים. כל עוד אני חי, מכבי פ"ת צריכה סוף סוף לחשוב רק על אירופה. אני רוצה שהשחקנים יחוו. אני לא משחרר את מנור סולומון למרות שהיו הצעות פנטסטיות ואני לוקח סיכון. המועדון יעמוד בכל ההתחייבויות שלו. אני לא רוצה מקום 4-5 אלא מינימום כרטיס לאירופה. אין יותר כיף בחיים מלנצח"


המאמן אלישע לוי אמר: "קודם כל נאחל חג שמח ושנה טובה לכולם. אני מאחל שתהיה לנו שנה של עשייה, כיף ושקט. אנחנו חוזרים לליגה אחרי אתנחתא של שבועיים, באופן כללי פתחנו טוב ואני מקווה שההמשך של העונה יהיה אותו דבר".



אלישע לוי. מאמן צריך כלים (עדי אבישי)


על עתידם של יוסי בניון ומנור סולומון אמר: "במקרה של מנור לא מדובר במשהו חדש, אנחנו מדברים על זה כבר הרבה מאוד זמן ומצליחים לנטרל את הרעשים למרות שהוא ילד בן 19. הוא עובד טוב ונראה טוב ואבי לוזון כבר אמר שהוא יישאר פה לפחות עד ינואר. אז אם מנור הצעיר מצליח להתמודד עם הרעשים, אני בטוח שגם יוסי, הזקן שבחבורה, יודע להתמודד עם כל הרעשים כמו שצריך. רשמית לא קיבלנו אף פנייה אז כשיהיה על מה לדבר נתייחס לזה, בכל מקרה אני חושב שזה המחיר של ההצלחה שלנו, אני כמאמן יכול להגיד שאני מאוד רוצה שיוסי, מנור וכל השאר יישארו כדי שתהיה לנו המשכיות".


על עתידו של לידור כהן: "אני לא יודע אם אלונה ברקת פנתה או לא, אנחנו מתבססים על מה שכתוב בתקשורת ומניח שאם הייתה הצעה אבי לוזון היה מעדכן אותי. גם אם המאמן הוא הטוב ביותר, הוא צריך כלים, אי אפשר להצליח בלי כלים, אבל מצד שני זה האופי של המשחק, שחקנים באים והולכים. אבל בעניין הזה אני רוצה שכולם יישארו ואפילו שנתחזק בשחקן או שניים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי