בצ'יריי יגיע לנתניה ביום שלישי, סגל: "נמשיך לפאר את המועדון"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | צילום: באדיבות מכבי נתניה

החלוץ המונטנגרי שחתם לעונה אחת יצטרף לאימוני הקבוצה וצפוי להיות בסגל למשחק נגד עירוני קריית שמונה, שחר הירש לא יחתום. הבעלים בהרמת כוסית: "כדי לבנות קהילה סביב המועדון חייבים להיות רגישים לפרטים"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה אמש (חמישי) את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה במלון "מרגוע" בעיר. באירוע נכחו כל עובדי המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים, נותני החסות ומנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל ניקולס לב. השחקנים קיבלו כשי את הספר "למה אתה לא מחייך" מאת אודי שרבני, אשר פרש מכדורגל בגיל צעיר בגלל פציעה. הספר מציג סיפור התבגרות של שחקן כדורגל.

אייל סגל, יו"ר המועדון והבעלים, אמר באירוע: "כשהגעתי לפני שנתיים וקצת, המטרה שלי היתה לבנות קהילה מאוחדת סביב המועדון. כדי לבנות קהילה שכזו, חייבים להיות רגישים לפרטים הקטנים ביותר – מהפרט הקטן של דאגה לשחקן רכש זר שמגיע לארץ ועד לדאגה אמיתית לילדים הבאים מכל קצוות הארץ למחלקת הנוער המפוארת של המועדון כדוגמת שחקני הקבוצה הבוגרת שהגיעו למועדון בגיל נערים, אביב אברהם מעפולה ויונס מלדה מהקריות.

"אם כל אחד ואחת משחקני המועדון, המאמנים והעובדים ידאגו האחד לשני", הוסיף סגל, "אני סמוך ובטוח כי נמשיך לפאר את שמו הנהדר של המועדון, שם אותו יצרנו בעבודה קשה ומשותפת".

בצ'יריי. יגיע אחרי משחקי נבחרת מונטנגרו (Gettyimages)
בצ'יריי. יגיע אחרי משחקי נבחרת מונטנגרו (Gettyimages)

בעניין אחר, החלוץ פאטוש בצ'יריי, צפוי לנחות בארץ ביום שלישי ולהצטרף לאימוני הקבוצה. בנתניה הביעו שביעות רצון מהחתמתו כאשר כעת שחר הירש לא צפוי לחתום. כבר ביום רביעי פרסמנו על סחבת בעניינו של החלוץ, שחיכה לטיוטת חוזה ואף בא לקראת נתניה מבחינת תנאיו, אך במועדון התמהמהו עד שהחלוץ החליט להפסיק להתאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי