גורם במכבי חיפה: "אם אלאך היה מתעקש על סומא, הוא היה פה"

סיידובה סומא
סיידובה סומא | Gettyimages

הירוקים מספרים כי מעבר לקשיים במשא ומתן גם המנהל הטכני לא התעקש על הקשר. מחר ייערך משחק אימון מול רובי שפירא חיפה ללא שחקני הנבחרות הבוגרת והצעירה, נציגי חברות טכנולוגיות מיפן ביקרו בסמי עופר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שישי) לאימונים לאחר שלושה ימי חופש, ומחר תערוך אימון כפול כאשר בשעות הערב ייערך משחק אימון מול הפועל רובי שפירא חיפה מליגה א'. בשלב זה הירוקים מתאמנים עם סגל חסר ללא שחקני נבחרת ישראל הבוגרת, כמו השוער גיא חיימוב והבלם איעד חבשי, וללא שחקני נבחרת הצעירה רז מאיר, עופרי ארד, מוחמד עוואד, נטע לביא ושון וייסמן. הירוקים מקווים להחזיר לרוטציה את הקשר רועי קהת שטרם שותף במשחק ליגה. בחיפה הכחישו את הפניות של מספר קבוצות בליגה בנוגע לקשר וטענו כי קהת לא שותף עד עתה רק בגלל פציעה.

מעבר לכך, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר קשר זר נוסף שיגיע כמחליפו של קאיו אלבש. קאיו אגב עורך אימונים לבד בשיטה דומה לחלוץ היווני סטפנס אתנסיאדיס שעזב את ישראל לפני כשבועיים. כזכור, מי שהיה מועמד להצטרף לקבוצה הוא הקשר הגינאי של פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. סקאוטים של חיפה אף טסו לבלגרד ונפגשו עם השחקן אבל המשא ומתן מול קבוצתו העלה קשיים והירוקים החליטו לרדת מהעסקה. בנוסף בכרמל ציינו כי גם המנהל הטכני מו אלאך לא היה סגור לחלוטין על השחקן. "אם אלאך היה מתעקש על סומא, הוא היה פה" אמרו בחיפה והוסיפו: "יש לנו עוד מועמדים ואחד מהם יהיה כאן".

בנושא אחר, בכירים מתעשיית החדשנות הטכנולוגית ביפן הביעו עניין בתכנית הסטארטאפים של מכבי חיפה והגיעו לביקור בסמי עופר. במהלך הביקור למדו על אפשרויות לשיתוף פעולה עם המועדון.

סומא. פרטיזן בלגרד הערימה קשיים על המו
סומא. פרטיזן בלגרד הערימה קשיים על המו"מ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי