בא לשכונה בחור חדש: קרלוס קוייאר חתם בבני יהודה

קוויאר
קוויאר | האתר הרשמי

הבלם הספרדי יחזק את החלק האחורי בקבוצתו של יוסי אבוקסיס שתהיה התחנה הרביעית שלו בישראל, אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים: "שמח להצטרף, מהיום זה הבית החדש שלי" יגיע לעונה אחת במהלכה ירוויח כ-120 אלף דולר

(גודל טקסט)
 רכש חדש ומשמעותי לבני יהודה. הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, ששוחרר מבית"ר ירושלים לאחר חודשיים בלבד וללא אף הופעת ליגה במדיה, חתם בשורות הכתומים לעונה אחת וישתכר כ-120 אלף דולר בעונה.



זו תהייה התחנה הרביעית של קוויאר בישראל, אחרי שבקיץ 2016 חתם במכבי פתח תקווה. לאחר עונה טובה במדי המלאבס עלה הצפין קוויאר ושיחק עונה אחת במדי עירוני קריית שמונה. בתום העונה שעברה חתם בבית"ר ירושלים, עוד בתקופת בעלותו של אלי טביב. אלא שמאמנו גיא לוזון הודיע לו עוד לפני תחילת העונה הנוכחית שהוא לא בתוכניות וכאמור לפני שלושה שבועות הוא שוחרר מהקבוצה. היום (שישי) הוא מתחיל פרק חדש ויחזק את החלק האחורי של יוסי אבוקסיס.



הבלם בן ה-37 אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף לבני יהודה. קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות. מהיום זה הבית החדש שלי ואני מבטיח לעשות הכל בשביל לממש כאן את כל הניסיון שצברתי בליגות השונות בהן שיחקתי ברחבי העולם. אני כבר לא יכול לחכות לאימון הראשון ואני מקווה מאוד שתהיה לנו תקופה מוצלחת ביחד. תודה לכולם על קבלת הפנים החמה".


בנוסף, החלוץ הניגרי סטפן אלפרד, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, לא הרשים באימוני הקבוצה בהם לקח חלק ושביל הודעה על שיחרורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי