במכבי חיפה עוקבים אחר פציעתו של מנדג'ק בקמרון

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | ערן לוף

הקשר נפגע בירך והוחלף במשחק נבחרתו במוקדמות אליפות אפריקה, אמור להיבדק ביממה הקרובה ואז יתבשרו הירוקים על מצבו: "הפך לשחקן משמעותי שלא נרצה לאבד". הקבוצה הביסה את הפועל רובי שפירא חיפה 0:3

(גודל טקסט)
במכבי חיפה עוקבים בדאגה אחר פציעתו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק, ששותף היום (שבת) במשחק מוקדמות אליפות אפריקה בקומורו (1:1) והוחלף בדקה ה-70 בעקבות פציעה.


במכבי חיפה ידעו לספר כי הקשר נפגע בירך, אולם בשלב זה הם לא התבשרו על ידי הצוות הרפואי של קמרון מעבר לכך והם עוקבים אחר ההתפתחויות לגבי חומרת פציעתו. הירוקים מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית והבדיקה המכרעת תיערך ביממה הקרובה על ידי הצוות הרפואי של נבחרת קמרון. "מנדג'ק הפך לשחקן משמעותי בקבוצה שלנו ולא נרצה לאבד אותו", אמרו בקבוצה.


ללא מנדג'ק כמובן, מכבי חיפה ערכה משחק אימון מול הפועל רובי שפירא חיפה מליגה א' וניצחה 0:3 כשהציגה יכולת טובה בעיקר במחצית השנייה. רועי קהת כבש את הראשון (17), סינטיהו סלליך הכפיל (46) ומיכיל קראמר קבע את תוצאת המשחק (70). 


מכבי חיפה: עמרי גלזר, ים כהן, עפרי ארד, אטיין ריינן, סאן מנחם, רועי קהת, שלומי אזולאי, גל אלברמן, עמית זנטי, ניקיטה רוקאביצה, מיכיל קראמר.

 

כן שותפו: סנטיהו סלליך, רוני לאופר, מחמוד ג'אבר, טימוטי מוזי, אופיר מזרחי, ארנסט מאבוקה, דוס סנטוס,


רועי קהת. חזר וכבש (ערן לוף)


עוד במכבי חיפה, בקבוצה רוצים לנסות ולקבוע פגישה בהקדם נוספת עם הקשר קאיו אלבש בכדי להגיע להסדר על התרת חוזהו. בימים אלו האימונים נערכים כמובן ללא שחקני הנבחרות השונות כמו הבלם אעיד חבשי והשוער גיא חיימוב שפתחו אתמול במשחק ההפסד של נבחרת ישראל מול אלבניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי