מאמצים להעביר את מוחמד גאדיר בבקרה לפני הפועל ת"א

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אתר רשמי

החלוץ שהגיע בסוף השבוע מהפועל באר שבע אמור להצטרף לאימונים ולא מן הנמנע שייכלל בסגל לשבת, אבל לשם כך יצטרך לעבור קודם לכן בבקרה התקציבית. מוגרבי שב מהטיפולים בספרד והוא כשיר לחלוטין

(גודל טקסט)

לאחר החתמתו של מוחמד גאדיר לשנתיים הקרובות, מתמקדים בצוות המקצועי של בני סכנין בצירוף מגן שמאלי. במועדון בוחנים אופציות של מספר שחקנים זרים וביניהם המגן הדני פטריק דה סילבה שנבחן לפני חודש בקבוצה, אבל לא הרשים יתר על המידה, אולם במועדון סיפרו כי הם מתקשים למצוא את המועמד הראוי ולכן לא מן הנמנע שגם דה סילבה יילקח בחשבון. גם המגן עוז ראלי הוצע לקבוצה, אבל בסכנין בשלב זה לא מתלהבים לצרפו.

אשר למוחמד גאדיר שחתם בשבת, החלוץ שנפרד מהפועל באר שבע צפוי להצטרף בקרוב לאימונים מלאים ואף עשוי להיות בסגל בשבת מול הפועל תל אביב (19:30, ישיר בספורטHD3). במועדון ינסו לעשות מאמצים להעביר את החלוץ בבקרה התקציבית. פיראס מוגרבי שנעדר בשבוע האחרון מהאימונים כאשר טס לטיפולים מיוחדים לספרד, חזר לכשירות מלאה ויצטרף לאימונים. "התאמנו עם כל השחקנים הבכירים ומעתה מתחילה הליגה האמיתית שלנו. המטרה הייתה ונשארה להגיע לפלייאוף העליון", אמרו במועדון.

בנושא אחר, ראשי הקבוצה בטוחים כי המשחק הקרוב ייערך בדוחא ויאושר על ידי המשטרה. כזכור, בטרום העונה ביקשה המשטרה להציב באצטדיון קרוסלות מיוחדות ואז ניתן אישור זמני לקבוצה לאירוח משחקים. גם במנהלת הליגה אישרו כי טרם התקבלה פנייה כלשהי ממשטרת ישראל ולכן אין שום כוונה להעביר את המשחק למקום אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי