יואב כץ: "נצטרך להביא מהמחויבות והנחישות של העונה שעברה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים רוצה לראות שיפור ביכולת השחקנים מאז ההפסד להפועל תל אביב. לקראת סיום מועד ההעברות: "רק אם יהיו הפתעות של הרגע האחרון, נצרף שחקן נוסף". שחקני הנבחרות יצטרפו לאימונים מחר

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור הקודם ופגרת הנבחרות, בהפועל חיפה רוצים לחזור למסלול הנכון כאשר ביום שני מצפה להם קרב קשה מול בית"ר ירושלים. שחקני מחזיקת הגביע זכו היום (חמישי) למנוחה ומחר יגבירו את הקצב כאשר גם השוער ארנסטס שטקוס, הבלם ניסו קפילוטו והקשרים מקסים פלקושצנקו וראדו גינסארי, שהיו חלק מסגל נבחרותיהם במשחקי ליגת האומות, יחזרו לאימונים.

במועדון מודעים לחשיבות המשחק נגד בית"ר ירושלים והבעלים יואב כץ אמר: "בית"ר היא קבוצה מאוד טובה שהתחזקה בשבועיים האחרונים ויש להם מאמן טוב. נצטרך לדעת להתגבר עליהם. נצטרך להביא את המחויבות והמנהיגות כמו שהתגברנו עליהם בגמר הגביע. תמיד מלווים אותם קהל גדול ואני מקווה שאנחנו נביא לא פחות אוהדים מהם. בשנה שעברה שיחקנו מולם חמש פעמים, סיימנו פעמיים בתיקו ופעמיים הפסדנו אבל במשחק הכי חשוב ניצחנו. אני מקווה שננצח גם ביום שני".

כץ התייחס גם לסיום מועד ההעברות ואמר: "ברגע זה אני לא רואה שיהיו עוד שינויים בסגל, אבל אם יהיו הפתעות של הרגע האחרון אז אולי כן. מאידך אנחנו לא מתכוונים לשחרר אף שחקן בשלב זה של העונה".

כץ.
כץ. "במשחק הכי חשוב ניצחנו את בית"ר מקווה שגם הפעם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי