הקשר ואלון אחמדי והשוער דזיוגאס ברטקוס חתמו בק"ש

ואלון אחמדי
ואלון אחמדי | Gettyimages

האלבני שנפרד ממאריבור ינחת ויעבור בדיקות במטרה לחתום ולמלא את החלל שהותיר נייג'ל האסלביינק שנמכר לב"ש, הליטאי נרכש מז'לגיריס ויתחרה מול זועבי. חורחה מורסיו החלים מהפציעה בגבו ועשוי לשחק מול נתניה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שפתחה את העונה בצורה צולעת, תארח ביום ראשון את מכבי נתניה במטרה להשיג ניצחון ליגה ראשון ולשפר עמדות בטבלה. קבוצתו של חיים סילבס תשוב מפגרת הנבחרות ללא הכוכב נייג'ל האסלביינק שנמכר להפועל באר שבע והותיר חלל גדול בחלק הקדמי וכעת בקריית שמונה מקווים שמצאו את השחקנים שיחזקו את הסגל, כשהכריזה הערב (חמישי) על צירופם של הקשר ההתקפי האלבני ואלון אחמדי והשוער הליטאי דזיוגאס ברטקוס.

ראשי הקבוצה היו בימים האחרונים במשא ומתן עם הקשר האלבני ואלון אחמדי, ששיחק בעונה שעברה במאריבור הסלובנית וכעת סיכם את תנאיו ואמור לנחות הלילה (בין חמישי לשישי) כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. אחמדי בן ה-23 רשם שתי הופעות במדי נבחרת אלבניה והעונה שותף ל-16 דקות בגביע הסלובני, אולם כאמור לא נכלל בתוכניות של מאריבור ונפרד.

בנוסף, השוער הליטאי דזיוגאס ברטקוס בן ה-28, שחקנה של ז'לגיריס וילנה, נרכש מז'לגיריס ויתחרה מול מהדי זועבי על ההרכב הראשון. גם הוא אמור לנחות הלילה ולהשלים את מעברו. ברטקוס החל את הקריירה ב-FBK קאונאס הליטאית ולאורך הקריירה שיחק בפרטיזן מינסק ובדינמו ברסט הבלארסיות, שב לליטא ושיחק בסודובה, נפרד לטובת גורניק לצ'נה הפולנית ועבר גם בוואלטה המלטזית עד ששב ביולי שעבר וחתם בז'לגיריס. לזכותו גם שתי הופעות בנבחרת, הראשונה ביוני 2018 מול לטביה ושבוע לאחר מכן מול פולין. השבוע בליגת האומות הוא ישב על הספסל.


ברטקוס מול נבחרת פולין ביוני האחרון (Gettyimages)

בתוך כך, מי שחזר לאימונים מלאים ועשוי ליטול חלק במשחק נגד נתניה הוא הבלם הספרדי חורחה מורסיו, שסבל מפגיעה בגבו. בתחילה חששו בקריה כי מדובר בפגיעה רצינית שתשבית את הבלם הספרדי לתקופה ארוכה, אך סדרת בדיקות וצילומים שהוא עבר אוששה את החשש והוא כאמור חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי