בית"ר ירושלים: "לא פנינו לבניון, ההחלטה בידי פתח תקווה"

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

קבוצתו של משה חוגג בהודעה רשמית באשר לצירופו האפשרי של הכוכב שמעוניין להגיע: "השחקן בדק את האפשרות לחזור ובעלי המועדון ראה בכך כבוד שהוא יסיים פה את הקריירה". אבי לוזון הבהיר: "שמח שהכל מאחורינו"

(גודל טקסט)

הקבוצה הפעילה ביותר בחלון ההעברות הנוכחי בכדורגל הישראלי היא ללא ספק בית"ר ירושלים. השם הנוסף שמוזכר בימים האחרונים בהקשר לקבוצה הוא לא אחר מיוסי בניון, ששיחק בקבוצה חצי עונה בשנה שעברה וכעת מעוניין לחזור לקבוצה מהבירה ולסיים בה את הקריירה.

לא מעט ביקורת הופנתה כלפי הנהלת בית"ר החדשה תחת משה חוגג מצד מכבי פתח תקווה. בשל כך, הוציאה הנהלת בית"ר ירושלים הודעה מטעם המועדון שמפרטת את סאגת השחקן מבחינת המועדון: "למען הספר ספק – כשיוסי בניון בדק את האפשרות לחזור ולשחק בשורות המועדון על מנת לסיים את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים, המועדון אותו אהד מילדות, הבעלים משה חוגג, ראה בכך כבוד רב להעניק לאחד מגדולי שחקני ישראל בכל הזמנים את המקום הראוי לו לסיים את הקריירה.

"לא פנינו לשחקן תחת חוזה ולא התעלמנו מרצונותיה וצרכיה של מכבי פתח תקווה והעומד בראשה אבי לוזון. ברור ונהיר לנו כי ההחלטה האם המהלך ייצא לפועל בידי מכבי פתח תקווה ואנו נכבד כל החלטה של ראשי המועדון", נכתב בנוסף בהודעת בית"ר ירושלים, "יש מערכת יחסים של כבוד הדדי בין המועדונים וכך יישאר בכל מקרה. אנו מאחלים הצלחה למכבי פתח תקווה במשחקה במחזור הקרוב".

במכבי פתח תקווה בירכו על תגובת הירושלמים ואבי לוזון, ששוחח עוד לפני כן עם משה חוגג ושמע דברים דומים, סיפר: "אני שמח שהכל מאחורינו ומבקש מהקהל מחר לעודד את הקבוצה ולדחוף את יוסי, לידור, גידי וכל השאר עד הניצחון. קדימה מכבי פתח תקווה".


יוסי בניון. יישאר במכבי פתח תקווה, על סמך ההודעות האחרונות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי