ברק בכר: זה מתסכל, לא זוכר משחק עם כל כך הרבה החמצות

ברק בכר
ברק בכר | לירון מולדובן

מאמן האלופה ניסה להסביר את ההפסד 1:0 באשדוד: "היה חסר מזל וחדות מול השער, נשפר את הדברים" והתייחס לשינויים הרבים בסגל ואי שיתופו של בן שהר: "השבוע נסביר הכל". מילבסקי שהורחק בסיום: "מברך את השחקנים"

(גודל טקסט)

העונה המורכבת של הפועל באר שבע ממשיכה. אחרי ההדחה המוקדמות מאוד מהמפעלים האירופאים והשחרור המאסיבי של שחקנים רבים בסגל, האלופה בשלוש העונות האחרונות לא מצליחה להתעלות ואחרי שלושה מחזורים היא עדיין ללא ניצחון העונה אחרי הפסד 1:0 למ.ס אשדוד הערב.

מאמן הקבוצה ברק בכר ניסה להסביר את ההפסד, על אף שקבוצתו הגיעה למצבים רבים במשחק: "זה הפסד מתסכל כי היום בניגוד למשחקים אחרים שלנו העונה יצרנו מצבים והיו לנו החמצות שלא ראיתי הרבה זמן. אני לא זוכר משחקים כאלה עם כל כך הרבה מצבים והחמצות. אם היינו מבקיעים בשלב מוקדם יותר היינו מנצחים. אני בטוח שאנחנו נשפר את החדות אבל הכיוון חיובי למרות ההפסד. יש רוח חדשה והדברים יתחברו."

על השינויים הרבים בסגל מתחילת העונה ואי הכללתו של בן שהר בסגל: "כל ההחלטות שאנחנו לוקחים הם מקצועיות. הבעיה היום הייתה של חוסר חדות ומזל ולא של מחסור בשחקנים. זה לא סוד שהרבה עזבו וגם עוד שחקנים יצטרפו. השבוע נקיים מסיבת עיתונאים מסודרת בה נסביר על כל השינויים בקבוצה. 

גם הקפטן מאור מליקסון ביכה על ההפסד: "מאוד מתסכל, נראינו טוב אבל היום שחקנו מצויין, היה חסר לנו את הרגל המסיימת. אני לא לא חושב שחסר לנו ביטחון, הגענו לשמונה הזדמנויות טובות. נמשיך ככה והתוצאות יגיעו. אנחנו מנסים לא להתעסק בתזוזות ובשינויים שקורים בקבוצה,  היום ראו רוח שונה, הכל היה מושלם חוץ מהכדור ברשת. אנחנו מחכים כבר ליום שני למשחק מול בני יהודה.


מליקסון הערב. מרוצה מהדרך בה באר שבע שיחקה (לירון מולדובן)

מנגד, מאמן הקבוצה המארחת, בלגויה מילבסקי, יכול להיות מרוצה על אף שהורחק בסיום ההתמודדות: "אני רוצה לברך את השחקנים, יש לנו שש נקודות משלושה משחקים ואנחנו עושים את ההכי טוב שלנו. אנחנו מסתכלים קדימה, המטרה המרכזית שלנו היא המשחק הבא. נשכח מהמשחק מחר ונמשיך. המטרות הן המשחק הבא. הליגה הישראלית נהיית יותר חזקה עם השנים וזה יהיה קשה. נשכח מהמשחק כבר מחר ונמשיך הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי