"כולנו מודעים לספקולציות, בוטחים בדרך של מילבסקי"

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | לירון מולדובן

אחרי הניצחון המרשים על הפועל באר שבע, במ.ס. אשדוד מביעים אמון במאמן המקדוני שיעמוד לדין. שחקן בקבוצה: "אחד הניצחונות הגדולים שלנו בשנים האחרונות". ג'ראפי וגילי כהן זכו למחמאות

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במ.ס. אשדוד לאחר הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על האלופה הפועל באר שבע, שסידר שקט תעשייתי סביב המאמן המקדוני בלגויה מילבסקי שמעמדו על ספסל הקבוצה התערער, בעיקר לאחר ההפסד לפני יציאת הקבוצות לפגרת הנבחרות. "כולנו מודעים לספקולציות שהונחתו סביב עתידו של מילבסקי ועל השמועות שהמאמן יובל נעים נמצא בדרך להחליף את המאמן שלנו", אמר גורם במועדון. "כך זה קורה לאחר הפסדים וכולנו בוטחים בהחלטות ובדרך של מילבסקי".

עם זאת, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף החליט לעמיד את מילבסקי לדין בגין התנהגות בלתי הולמת לאחר שהורחק אתמול בדקה ה-90 בעקבות התפרצות על שופטי המשחק. הדיון יתקיים ביום חמישי ה-20 בספטמבר בשעה 17:00.

הפועל באר שבע אומנם הייתה טובה ואיכותית יותר על כר הדשא, אך נעקצה לכאורה באחת מההתקפות הבודדות של שחקני אשדוד. "כל מאמן אחר היה עולה למפגש נגד הפועל באר שבע במערך הגנתי מובהק ויוצא להתקפות מעבר, כי פער האיכות בין הקבוצות אינו דבר שלא מורגש במגרש", אמר שחקן בקבוצה. "השחקנים הפנימו את התרגול באימונים ואין ספק שהניצחון הזה הוא אחד הגדולים של אשדוד בשנים האחרונות ומי שהוביל אליו וראוי לציון הוא המאמן שלנו. במשחק נגד הפועל באר שבע עשינו מאמץ של כמעט שני משחקים והניצחון יקרין על המשך העונה".

לשבחים מקצועיים זכו בעיקר השוער יואב ג'ראפי והבלם הצעיר גילי כהן, שעלה בקיץ מקבוצת הנוער. כהן השתלב היטב לצדם של ניר ברדע ועמית ביטון והיה זה שהעלים ברחבה את החלוץ עדן בן בסט. המאמן מילבסקי זכה למחמאות על ההחלטה לחזור בו מהשחרור של ברדע ולתת לו את הבמה במרכז ההגנה. הקשר תום מונד ישב אתמול על ספסל המחליפים לאחר החלמה מפציעה ארוכה ויקבל דקות ראשונות כבר במשחק החוץ הבא נגד הפועל רעננה. מסתמן שגם גדי קינדה אמור לחזור לסגל הרחב כבר בשבוע הקרוב. בקבוצה יעשו עד מחר ניסיון לצרף שחקן נוסף לקבוצה זר או ישראלי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי