דיא סבע עבר את הבדיקות הרפואיות לקראת חתימה בהפועל באר שבע

דיא סבע
דיא סבע | |

קפטן מכבי נתניה הגיע לסורוקה לפני המעבר לאלופה תמורת מלמד, שעדיין לא זומן למשרדי הקבוצה מעיר היהלומים וההודעה הרשמית עלולה להתעכב. תאמבי צפוי להצטרף לדראפיץ' אחרי שסכנין התפשרה

(גודל טקסט)

דיא סבע עבר היום (ראשון) את הבדיקות הרפואיות בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע לקראת החתימה הרשמית בשורות האלופה תמורת גיא מלמד ושני מיליון יורו. נכון לרגע זה חלוץ באר שבע עדיין לא הגיע למשרדי הקבוצה מעיר היהלומים כך שהחתימה הרשמית עלול להידחות לשעות הלילה או לכל המאוחר למחר.

כפי שפרסמנו אמש, מלמד כבר סיכם את תנאיו בעיר היהלומים אתמול בערב ויחתום רשמית על חוזהו עד הערב. לצד החתמתו של מלמד, בנתניה קרובים לחיזוק נוסף, כשסגאס תאמבי, קשרה של בני סכנין בעונה שעברה, צפוי להצטרף. בשבוע שעבר פרסמנו כי סכנין הקשתה על קיום העסקה, לאור דרישתה לקבל על הקשר דמי השבחה בשווי 500,000 אלף שקלים, אך לבסוף, בקבוצה מהצפון התפשרו ויקבלו מנתניה סכום של 300,000 שקלים. כרגע, שני הצדדים מקייימים מגעים אחרונים במטרה לסגור סופית את תנאיו של תאמבי.

לאחר הצטרפותם של מלמד ותאמבי, המטרה השלישית של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה היא לצרף קשר התקפי כשפיראס מוגרבי כאמור הוא המועמד המוביל, אך נכון לרגע זה, בסכנין דורשים עליו סכום של שני מיליון שקלים. מוגרבי עצמו הבהיר, שמבחינתו הוא לא ביקש לעזוב ורק אם בהנהלת סכנין יסכימו לעסקה עם נתניה ויודיעו לו על עזיבתו, הוא יעזוב. במקביל, אופציית צירופם של מוטי ברשצקי ויעקב בריהון עדיין עומדת על הפרק.


סבע. בדיקות רפואיות בסורוקה

בינתיים, ניקו אולסק לא יהיה בסגל למשחק הערב מול ק"ש. בקבוצה קיוו שהקשר, שלא נטל חלק באימון אתמול יתאושש, אך הוא עדיין מאושפז במטרה לאבחן את מצבו. יניב בריק צפוי לפתוח בקישור.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך (דודי תירם), ברנקו ורגוץ', דודי טוויטו (ג'ונתן בורנשטיין), יניב בריק, עלי מוחמד, אביב אברהם (גבי קניקובסקי), דידייה קוגבנייה, יונס מלאדה ופאטוס בצ'יראיי (שובל גוזלן).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי