סילבס: "מעמדי עדיין מעורער". ברדה: "קשה בלי דיא סבע"

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

מאמן קריית שמונה אחרי התבדח כשנשאל על המשך דרכו בקבוצה אחרי ה-0:1 על נתניה: "עברנו תקופה רעה, שמח שהצגנו אופי במשחק לא גדול". המאמן המפסיד: "מאוכזבים, אך חלק מהמשחק הוא למצוא פתרונות". צפו

(גודל טקסט)

קריית שמונה יכולה לנשום לרווחה. הקבוצה הצפונית השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה העונה בליגת העל כשגברה 0:1 על מכבי נתניה משער של לוי גארסיה בדקה ה-60. 

מאמן הקבוצה חיים סילבס סיכם את ניצחון הבכורה של קבוצתו העונה: "זה היה ניצחון קשה, עברנו תקופה של תחושות רעות. עשינו המון שינויים במועדון והיה חשוב לנו להוסיף לרוח השינוי של הקבוצה ניצחון. אני מודע לזה שלא היה כדורגל גדול ויכולנו גם להפסיד, אבל אני שמח שהצגנו אופי במשחק לא גדול שלנו. אנחנו נמנף את הניצחון הזה.  עשינו שינוי מערכתי אחרי העזיבה של האסלביינק שהיה משמעותי עבורנו". המאמן אף התבדח כנשאל בסיום האם איזי שמח ובאשר למעמדו בקבוצה: "אני מקווה שאיזי שמח ורוצה להגיד לכל מי שדאג לי שמעמדי בקבוצה עדיין מעורער"

מאמן מכבי נתניה שי ברדה התאכזב מהתוצאה: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אנחנו מאוכזבים אך אנו ממשיכים הלאה. חלק מהעניין הוא למצוא פתרונות. קשה בלי סבע, אך הכדורגל הוא דבר דינאמי, נמשיך לשתף שחקנים צעירים ולהתקדם. צריך להודות שזו פתיחת עונה חלשה שלנו ולהתקדם מפה. מאחל חתימה טובה לכולם".


ברדה ודראפיץ': "נצטרך למצוא פיתרונות" (אריאל שלום)

כובש שער הניצחון היפייפיה, לוי גארסיה: "זה תענוג להיות בישראל והרגשה טובה עבורי ועבור הקבוצה אני מקווה שנמשיך להשיג 3 נקודות כל משחק. איזי אמר לי לעשות את מה שאני טוב בו ולהמשיך ככה". השחקן אף התייחס לעזיבתו של כוכב הקבוצה נייג'ל האסלביינק לבאר שבע ולמשמעות של שמו הפרטי: "נייג'ל חבר טוב שלי אבל אני עושה את העבודה שלי והוא את שלו.  אני נוצרי הדוק, בברית החדשה יש לשם שלי משמעות רבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי