חיימוב: "שנייה של חוסר ריכוז, אבל למדתי להתנתק מזה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | עדי אבישי

שוער מכבי חיפה הגיב על הטעות שהובילה לשער של בני יהודה ב-1:1: "עשיתי טעות, קורה. נבחרת? מתעסק רק במכבי חיפה". רוטן: "אני מתוסכל, אבל רק כי אני רוצה לנצח. התפתחנו יפה מאז שבאתי לפה"

(גודל טקסט)

עוד שבוע עבר, ושוב מכבי חיפה לא הצליחה לחבר שני ניצחונות ברצף. התיקו 1:1 היום (ראשון) עם בני יהודה השאיר בעיקר אכזבה אצל האוהדים, אבל גם אצל המאמן פרד רוטן.

"היה חסר לנו מזל במשחק", אמר רוטן בסיום, "במחצית השנייה היינו טובים, הגענו למצבים. היתה לנו שליטה במחצית השנייה וחבל שפספסנו".

התסכול שהפגין על הקווים: "אני לא מתוסכל באשמת השחקנים, זה באשמתי פשוט כי אני רוצה לנצח תמיד".

רוטן.

השינוי שהביא למכבי חיפה: "אני לא מדבר על עצמי בהקשר של שינוי, אבל התפתחנו יפה מאז שבאתי לפה. לא היה פה מאורגן ועשינו התקדמות יפה. תמיד יש את התחושה שנכשלים שוב ושוב, היום אני מקבל יותר ויותר ביטחון. אני מרוצה מההתפתחות והיציבות".

שיתוף צעירים בהרכב: "קודם כל אביא תוצאות, אחר כך אתן במה לשחקנים צעירים. אם אני אראה שחקנים צעירים באימון שיהיו טובים לנו אני אעלה אותם. במשחק הבא נלך שוב על שלוש נקודות אם נצליח". 

חלק גדול בעובדה שהירוקים לא ניצחו הוא של גיא חיימוב, השוער שבדקה החמישית הטעות שלו אפשרה לבני יהודה לעלות ליתרון. חיימוב אמר לאחר המשחק: "זה היה חוסר ריכוז של שנייה. לא חישבתי נכון את איך שירדן שועה עמד. עשיתי טעות, קורה, אני ממשיך הלאה".

שועה מנצל את הטעות של חיימוב.
שועה מנצל את הטעות של חיימוב. "היינו צריכים לנצח בסוף" (עדי אבישי)

איך מתמודדים עם טעות כזאת בהמשך המשחק: "צריך לדעת לנתק ולהיות שם בשביל הקבוצה. העובדה שסיימנו בתיקו משאירה טעם חמוץ. היינו צריכים לנצח, הגענו למצבים".

האם הטעות תפריע לזימון שלו לנבחרת בחודש הבא: "לא מתעסק בנבחרת, מתעסק רק במכבי חיפה עכשיו".

אבוקסיס: "אנחנו שווים יותר משתי נקודות, זה נאיביות או חוסר ריכוז"
התיקו לא איכזב רק את הצד הירוק, אלא גם את הצד הכתום. בני יהודה שוב לא ניצחה ומתחילת העונה היא עומדת על שתי נקודות בלבד. המאמן יוסי אבוקסיס התייחס לכך כשאמר: "אני לא עושה חשבונות של שתיים מתשע, אני מסתכל על היכולת ואנחנו שווים יותר משתי נקודות. אבל אין מה לעשות, נמשיך לעבוד. אנחנו חייבים לכבוש שערים. השחקנים שלנו הם אלה שיצרו את המצבים וזה סימן טוב. צריך להיות יותר חדים מול השער ולא לאבד ריכוז, אבל כל הקבוצה עשתה משחק יוצא מן הכלל".

אבוקסיס.

ההחמצות: "אפשר לקרוא לזה נאיביות או חוסר ריכוז, האמת היא שאנחנו משחקים טוב. אני חייב לפרגן לשחקנים על משחק יוצא מהכלל. החמצות זה חלק מהעניין, זה אומר שאתה מגיע למצבים. צריך גם לדעת לסיים את זה, אבל צריך להמשיך באותה יכולת".

היריבה הבאה, הפועל באר שבע: "מבחינתנו כל משחק הוא קשה, במיוחד שאנחנו לא משופעים בסגל עמוק, יש לנו שחקנים צעירים שמגיע להם המון קרדיט. כל משחק עד סוף העונה יהיה משחק קשה".

סיום חלון ההעברות: "אנחנו רוצים להתחזק בחלוץ, כשנמצא מישהו מתאים נעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי