עזוז: "אם נמשיך ביכולת הזו, גם נבקיע וגם ניקח נקודות"

בני יהודה
בני יהודה | עדי אבישי

למרות האכזבה מה-1:1 מול מכבי חיפה, קפטן בני יהודה ניסה לשמור על אופטימיות והתייחס להגעת קוויאר: "סוף סוף אני לא הכי מבוגר בקבוצה". הקבוצה תנסה לצרף חלוץ, פיניש מאוכזב והחליט לעזוב את קבוצת נעוריו

(גודל טקסט)

בני יהודה תנסה לנצל את השעות האחרונות של חלון ההעברות כדי למצוא חלוץ לחיזוק החלק הקדמי של הקבוצה. עד כה לא נמצא אחד כזה ולמעט מגעים ראשוניים עם החלוץ החופשי שחר הירש, אין כרגע אף מועמד ברשימה של הצוות המקצועי. במידה שראשי הקבוצה לא יצליחו למצוא אף מועמד מתאים, זר או ישראלי, קיימת אפשרות לצרף שחקנים חופשיים שאינם תחת חוזה ויתכן שאחד כזה יגיע גם לאחר סגירת החלון הערב (שני) בשעה 19:00.

הזהובים ירדו אמש מאוכזבים מאוד מכר הדשא בסיום ה-1:1 נגד מכבי חיפה. "משחק שלישי ברציפות שאנחנו מרגישים שפיספסנו נצחון, זה באמת מתסכל", אמר אחד השחקנים עם שריקת הסיום. שחקניו של יוסי אבוקסיס הציגו משחק טוב למדי, והצליחו להביך פעם אחר פעם את הירוקים, שהגיעו כפייבוריטים, אבל החמצות של ירדן שועה, מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן ושגיב יחזקאל, מנעו ניצחון בסופו של דבר. המאמן, שהרגיש גם הוא את תחושת ההחמצה מהמשחק, בירך את שחקניו והחמיא להם על משחק הלחימה וההקרבה, לאורך רוב דקות ההתמודדות.

הבלם הספרדי קרלוס קוויאר ערך הופעת בכורה והשתלב טוב מאוד במערך שלושת הבלמים של הקבוצה. יובל אשכנזי ואיסמעילה סורו שהיו מצויינים בקישור קיבלו מחמאות רבות וגם החלוץ ירדן שועה ששוב פתח בהרכב וכבש זכה למילים חמות מראשי הקבוצה. "ירדן הולך להיות החלוץ הכי טוב בארץ, אנחנו מאוד שמחים שהוא שחקן שלנו", אמר גורם בכיר במועדון.

מי ששוב לא נכלל בסגל הוא הקשר סתיו פיניש שלא הגיע להסכמות עם ראשי המועדון בנוגע לתנאים להארכת חוזהו. בבני יהודה כבר הודיעו לקשר שכל עוד לא יחתום על ההצעה שניתנה לו, הוא יישאר מחוץ לסגל. בסביבתו של פיניש סיפרו אמש כי הוא מאוכזב מאוד מההצעה שניתנה לו, ולמעשה החליט לעזוב את המועדון בו גדל. לספורט1 נודע כי שתי קבוצות בבלגיה, אחת מהן היא לוקרן בה משחק המגן הישראלי עומרי בן הרוש, מעוניינות בשירותיו ועשויות לפתוח עמו במגעים כבר בחודש ינואר הקרוב. הקשר שמסיים את חוזהו בסיום העונה רשאי החל מהראשון בינואר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה ובמידה שאכן יעבור לשחק בחו"ל, בני יהודה לא תהיה זכאית לקבל עליו שום תשלום. אמש נעשו גישושים מצד מכבי נתניה, שבדקה את האפשרות לצרף את הקשר, אולם נכון לעכשיו אין כל התקדמות בנושא.


מאוכזב והחליט לעזוב. פיניש (דני מרון)

"סיימנו את המשחק ברגשות מעורבים", אמר הקפטן איציק עזוז בסיום המשחק עם הירוקים. "מצד אחד שיחקנו מול קבוצה מצויינת, מכבי חיפה, כך שיש אכזבה כי הגענו לכמות גדולה של מצבים וכפי שקרה לנו במשחקים הקודמים, הכדור לצערי לא נכנס. אבל זה משחק שמביא איתו הרבה אופטימיות ותקווה להמשך ואני בטוח שאם נמשיך ביכולת הזו, גם נבקיע וגם ניקח נקודות בהמשך. אני לא חושב שלחיפה שי מולנו פיק ברכיים, אני חושב שאנחנו פשוט קבוצה שקשה לשחק נגדה וזה לא רק נגד מכבי חיפה, אני מקווה שזה ימשך גם נגד קבוצות אחרות".

הקפטן נשאל על ההחמצות של השחקנים הצעירים והשיב: "בשביל זה יש אימונים וצריך לעבוד קשה ולתרגל מצבי הבקעה. ברור שצריך להיות הרבה יותר חדים ומרכזים מול השער, אבל כפי שכבר אמרתי, אם נמשיך בדרך הזאת שלנו, אנחנו נביא נקודות ולא מעט".


צ'יבוטה מחמיץ מול חיימוב."בשביל זה יש אימונים" (עדי אבישי)

המטרות להמשך העונה: "כרגע עוד מוקדם להציב מטרות, נחכה למחזור עשירי ואולי אז נוכל לקבל מושג לגבי מצבנו. בגדול ברור שאם נוכל לשחזר את העונה שעברה ולהגיע לפלייאוף העליון זה יהיה משהו נפלא, אבל שוב, זה מוקדם להצהיר כי אנחנו לא יודעים איך העונה תתפתח".

הגעתו של הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שערך אמש הופעת בכורה מוצלחת: "(בחיוך) אני באמת שמח שהוא הגיע, כי סוף סוף אני לא הכי מבוגר בקבוצה. אבל לרגע ברצינות, קרלוס מקצוען ובן אדם אדיר. שחקן עם הרבה נסיון ובטוח שהוא יוסיף לנו המון, בהמשך הדרך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי