לוזון: "השתפרנו בהגנה ובהתקפה", קלינגר: "פפיר הכריע"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-2:2 מול הפועל חיפה: "חבל שספגנו ממצב נייח. ספסול בן חיים? אני בוחר את הטובים באימונים". איינבינדר: "היו כמה ימים מוזרים". מאמן המארחת על השופט: "שוב טעה, לא מבין את השיבוץ"

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל הסתיים הערב עם 2:2 מסקרן במיוחד ב"סמי עופר". 8,840 צופים ראו את הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדות ב-2:2 מרתק והפכפך: ראדו גינסארי כבש ראשון בדקה ה-29, עידן ורד (40) ואור אינברום (64) השלימו מהפך עם שערים אדירים ובדקה ה-67 חתם את תוצאת המשחק החלוץ בן אז'ובל, שבנגיעתו הראשונה בהפועל חיפה שם את הראש וקבע חלוקת נקודות צודקת.

בית"ר ירושלים למעשה צברה הערב את הנקודה הראשונה שלה לעונה אחרי שני הפסדים והיא במקום הלפני אחרון בשל הפרש שערים עדיף על פני זה של מכבי נתניה, אבל לגיא לוזון יש עוד עבודה רבה לפניו בחיזוק הסגל שעבר שינוי ניכר בשבועות האחרונים, כשבהרכב הערב בכרמל פתחו בין השאר דן איינביינדר, דודו גורש ושמואל שיימן שהגיעו כולם מהפועל באר שבע.

בסיום אמר המאמן גיא לוזון על קבוצתו המתחדשת: "אסור לשכוח שהפועל חיפה קבוצה טובה, שעשתה שנה יוצאת מן הכלל ועם שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי. במחצית הראשונה הם עשו לנו בעיות, בחצי השני סגרנו את האגפים ולכן גם חזרנו פה למשחק והובלנו. חבל שספגנו שער ממצב נייח, אבל שתי הקבוצות שיחקו כדורגל התקפי ויצרו מצבים".


מעמדו לאחר השינויים בסגל:
"אותי תמיד בוחנים. בניגוד למשחקים הקודמים היינו טובים יותר הגנתית והתקפית. כמובן שיש מקום לשיפור וזה מה שנעשה".


איינבינדר בבכורה המחודשת בצהוב-שחור (ערן לוף)

הכנסתו של ערן לוי במקום סילבסטר: "ערן עזר לנו לשלוט, היה כמו קיר ותקפנו מימין ומשמאל. סילבסטר היה מעט יותר מפוזר עם הכדור".

השארתו של טל בן חיים על ספסל: "מאמן תפקידו לבחור את השחקנים הטובים ביותר אימונים וזה מה שעשיתי".


דן איינבינדר
שערך כאמור בכורה מחודשת בקבוצה אמר: "אפשר לקחת דברים חיוביים מהמשחק הזה. הצלחנו לפיזור מפיגור והפכנו, דודו גורש נתן משחק מדהים ולא עזרנו לו להביא שלוש נקודות. אני צריך לבדוק מתי בישלתי פעמיים".

הקשר סירב להתייחס לדרך בה נחתך מהפועל ב"ש ואמר: "היו כמה ימים מוזרים, אבל דברים שקורים לנו מעצבים אותנו בעתיד. מעכשיו אני מסתכל על העתיד ולא על העבר. העתיד שלי הוא בבית"ר ירושלים כמו גם ההווה ובכך אני מתרכז. הייתה לי עונה מדהימה בב"ש, זכינו באליפות ואני מודה לאוהדים וכעת כל כולי בבית"ר ירושלים, המועדון בו גדלתי, בו אני מרגיש הכי בנוח והכי כיף לי. קיבלתי חיבוק חם ואוהב מכולם, ממשה חוגג ועד האוהדים".


איינבינדר חוסם את פלקושצ'נקו. שני בישולים (ערן לוף)

מן העבר השני, מחזיקת הגביע שיפרה את מאזנה לארבע נקודות אחרי ההפסד להפועל תל אביב במחזור שעבר. המאמן ניר קלינגר ביקר בסיום בחריפות את השופט ארז פפיר על שלא העניק פנדל, ספק אם בצדק, בתוספת הזמן: "זה משחק שצריך היה להיות מוכרע בדקה ה-90, אבל שוב פפיר שגה חמורות. אחרי מה שקרה בדרבי בגביע הטוטו אני לא מבין את השיבוץ". 


ארז פפיר שולף כרטיס צהוב. ספק אם טעה, אבל קלינגר ביקר בחריפות (ערן לוף)

חלוקת הנקודות: "היינו צריכים להכריע את המשחק בחצי הראשון. נקלענו לפיגור מיותר, אבל היה משחק מהנה ושתי הקבוצות רצו לנצח ואני מניח שגם גיא (לוזון) יגיד שהוא מאוכזב מנקודה. כמשחק מרכזי אני חושב שהקהל בבית נהנה, אנחנו נהיה עם טעם מעט חמצמץ".


על בן אז'ובל שכבש בנגיעה הראש
ונה: "הכובש הוא תמיד הגיבור. אני בדרך כלל לא עושה חילופים במצבים נייחים, לא הגנתית ולא התקפית, אבל משהו בראש אמר לי לעשות את החילוף לפני הקרן. כל השער הוא שלו".


ניצחון, הפסד ותיקו מפתיחת העונה. ניר קלינגר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי