שוינפלד סירב לעזוב, במכבי ת"א הבהירו: "מרוצים מהסגל"

ארון שוינפלד
ארון שוינפלד | אודי ציטיאט

החלוץ התעקש להישאר ולהילחם על מקומו בסגל, גם המאמן ולאדן איביץ' ביקש להשאירו כל עוד לא יגיע מחליף כגון בן שהר: "זה לא היה תלוי רק בנו, היו קשיים בהחתמתו", הסבירו בקבוצה את ההחלטה שלא לבצע שינויים

(גודל טקסט)

 ביום ראשון הגיעו כל אנשי מכבי תל אביב לקניון האופנה TLV במרכז העיר כדי למדוד את חליפות הייצוג של חברת "הוגו בוס", וכבר אז בשיחות כלליות עם המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ולאדן איביץ' היה ברור כי מכבי תל אביב תמשיך עם הסגל הנוכחי עד חודש ינואר, ורק אז בהתאם למצב המקצועי יעשו חושבים אם לבצע שינוי .

במכבי תל אביב הסבירו כי על אף שאופציית בן שהר עלתה בסוף השבוע, "זה כבר לא היה תלוי רק בנו, היו קשיים רבים והזמן לא אפשר את החתמתו", לטענת גורם שהוסיף, "רצינו חלוץ זר או ישראלי שיגיע במקומו של וידאר קיארטנסון. כל מאמן רוצה בסגל שחקן איכותי נוסף. ההחלטה של היומיים האחרונים הייתה שלא להחתים בלחץ של השעות האחרונות, כפי שהדברים נעשו בשנים האחרונות. עדיף שלא להיות מושפעים מהנעשה בהפועל באר שבע ולהמתין לחודש ינואר".

ההסברים הנוספים מתוך המועדון הם סביב הדברים שיקרו בחודשיים-שלושה הקרובים. למכבי תל אביב יש עומס של שחקני קו קדמי – עומר אצילי, צ'יקו אופואדו ,דור מיכה, ארון שוינפלד, יונתן כהן, מתן חוזז, איתי שכטר ואלירן עטר – ולצוות המקצועי היה ברור כי החתמתו של בן שהר תיצור לחץ מקצועי ורק אם היו משתחררים בהעברה משחקן או שניים הסיכוי של שהר להגיע היה משתנה.


שהר (במרכז). "עדיף שלא להיות מושפעים מהנעשה בבאר שבע" (דני מרון)

במועדון מספרים כי מספר מועדונים גילו עניין בחלוץ ארון שוינפלד, אבל השחקן לא היה מוכן לשמוע על עזיבה, כשגם המאמן ולאדן איביץ' לא התלהב בלשון המעטה לשחרר את שוינפלד. בנוסף, לקראת ינואר ישוב הקשר כריסטיאן באטוקיו על פי דבריו יהיה כשיר כבר בחודש דצמבר והחל להתאמן עם כדור בקריית שלום במסגרת השיקום מהניתוח ברצועות הברך.

במכבי תל אביב הבהירו כי כול שחקן הנמצא בסגל הרחב, החל מהשוער חביב אוחיון ועד למתן חוזז ראוי להיות שחקן הרכב: "אם חביב אוחיון יקבל את ההזדמנות להחליף את פרדראג ראיקוביץ' בין הקורות כולם במועדון יהיו שקטים ובוטחים ביכולת שלו. יש לכול עמדה במגרש שניים שלושה שחקנים ורואים באימונים את השאפתנות להיות בהרכב ובסגל למשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי