הפועל תל אביב: זה הסגל שלנו עד ינואר ולא יהיו תירוצים

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

בקבוצה של קובי רפואה אומרים כי קאיו יהיה בסגל נגד קריית שמונה אם יוכיח בשני אימונים שהוא בכושר. מנגד אמרו, כי ההימור על אולריך מלקה היה כושל מקצועית

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תקיים מחר (חמישי) ב-15:00 מסיבת עיתונאים במתחם חודורוב ועד למשחק בשבת נגד עירוני קריית שמונה תקיים שני אימונים בהם יחליט המאמן קובי רפואה אם קשר הרכש הברזילאי ממכבי חיפה קאיו אלבס נמצא בכושר וביכולת משחק כדי להיות בסגל הרחב. הרצון בהפועל תל אביב הוא שקאיו יהיה על הספסל וישותף אפילו חלקית. "אנחנו רוצים את קאיו בהרכב במחזור לאחר קריית שמונה, בדרבי נגד מכבי ת"א, ולכן חשוב שהוא יהיה חלק מהקבוצה כבר בשבת", אמר גורם במועדון.

בקבוצה טוענים כי הסקאוטינג וקבלת ההחלטות לגבי שחקני הרכש הזרים, מצריך שיפור ולא כל זר צעיר המגיע מאפריקה הוא מוחמד עלי קמארה הבלם של הפועל רעננה שנמכר לשווייץ ב-1.7 מיליון יורו. כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט 1, הבלם/ קשר אולריך מלקה שוחרר לאחר חודשיים בלבד ע"י הצוות המקצועי שנאלץ לקבל ברגע האחרון את הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שיתקשה לקבל דקות משחק בקישור שם ממתינים על הספסל רמזי ספורי, רז כהן ואמיר עגייב. במועדון סבורים כי בואטנג יכול להפתיע גם בדקות שיזכה להם ובכל מקרה קיימת אופציה להפרד ממנו בתום העונה.

ששת הזרים של הפועל תל אביב הם : מרווין פירסמן, רוג'ר ברנרדו, פייסל מוליץ', עמנואל בואטנג, קאיו אלבס ופדרו גלבאן. בהפועל תל אביב טוענים כי עד חודש ינואר לא ישמעו במועדון דיבורים על רכש זר שלא הגיע ועל הנושא הכספי המפריע לרצון להתחזק. "זה יהיה הסגל שצריך לקדם את הקבוצה לפליאוף העליון", אמר גורם במועדון שהוסיף: "עד ינואר הכול סגור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי