בצ'יראיי צפוי לערוך בכורה בהרכב נתניה נגד מכבי תל אביב

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

אם מלמד יהיה כשיר לחלוטין, הוא צפוי לפתוח גם כן. בכורה אפשרית גם לברשצקי. אסיפה קולנית לפני מכבי (שבת 20:30, ספורט4), שחקנים: "אם עכשיו לא ירימו את הקול, אז מתי?". טקס ייערך לכבוד גלזר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תצא מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4) רשמית לעידן חדש ללא דיא סבע וערן לוי כשתארח את מכבי תל אביב, במטרה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה. בשורות היהלומים לא מרוצים מפתיחת העונה ואת ההוכחה לכך ניתן היה לראות אמש באסיפה שערכו צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שהייתה מעט קולנית מהרגיל, דבר אשר נשמע עד למסדרון. באסיפה דיברו המאמנים עם השחקנים על אגרסיביות במשחק שלהם כששחקנים בקבוצה הסכימו עם הצעד. "אנחנו עם נקודה אחת מתשע בשלושה משחקים. אם עכשיו לא ירימו את הקול אז מתי?".

מבחינה מקצועית, צוות המאמנים תרגלו אמש את ההרכב הפותח אך ביצעו מספר חילופים. למרות זאת, הבשורה הגדולה צפויה להיות הצבתו של חלוץ הרכש המונטנגרי פאטוס בצ'יראיי, שצפוי לפתוח לראשונה. גם גיא מלמד, שלא חש בטוב במהלך השבוע מיועד לפתוח לאחר שאתמול ערך אימון מלא, אך הוא אינו כשיר לחלוטין ובקבוצה הוחלט שיפתח רק אם יהיה כשיר ב-100%.

בקישור, ניקו אולסק שנעדר מהמשחק בק"ש בגלל מחלה צפוי לחזור להרכב במקומו של יניב בריק כשעלי מוחמד ואביב אברהם צפויים לפתוח. בדומה לבעבר, גם הפעם תורגלו לסירוגין באגף שמאל של ההגנה דודי טוויטו וג'ונתן בורשטיין כשגם במרכז ההגנה טים הויבך ודודי תירם החליפו חולצות. מוטי ברשצקי צפוי לערוך בכורה בסגל, כשקיימת התלבטות לגבי סתיו פיניש למרות שאף תורגל לעיתים אפילו ב-11.

דראפיץ'.
דראפיץ'. "דווקא במצב שלנו, משחק נגד מכבי ת"א בא בטוב" (דני מרון)

"דווקא במצב שלנו, משחק מול מכבי תל אביב בא בטוב", הודו שחקנים.  לפני המשחק ייערך טקס לקשרה של מכבי תל אביב, דן גלזר, ששיחק בנתניה בעונה שעברה וחזר העונה לקבוצת האם.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך (דודי תירם), דודי טוויטו (ג'ונתן ברנשטיין), ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, יונס מלאדה, גיא מלמד (דידייה קוגבנייה), פאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי