הפועל חיפה הבהירה לפאפאזוגלו: "אתה חלק מהקבוצה"

תנסיס פאפאזוגלו
תנסיס פאפאזוגלו | ערן לוף

החלוץ היווני התאכזב מהניסיון להעבירו לבני יהודה רגע לפני סגירת החלון ההעברות. שריפה פרצה ליד מתחם האימונים אך לא גרמה לנזק. בהפועל חדרה מתלבטים בין עמאש לגבאי, אביטן: "נצטרך להוכיח שאנחנו ברמה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (חמישי) לאימונים והמשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל חדרה ביום שני הקרוב. בקרב האדומים רוצים לחזור למסלול הניצחונות ומקווים כי היכולת הטובה בדקות רבות מול בית"ר ירושלים יהיו גם במשחק הקרוב מול העולה החדשה והפעם זה יספיק לניצחון. "היו לנו רגעים טובים מול בית"ר ירושלים בעיקר במחצית הראשונה ואם נמשיך ביכולת הזאת אז נחזור למסלול הניצחונות" אמרו בקבוצה. בשעות הצהריים פרצה שריפה באיזור מתחם האימונים של הקבוצה בקריית חיים, אך משירותי הכיבוי נמסר כי הושגה שליטה על האש ולא נגרם נזק לרכוש או למתחם.

בחיפה עוקבים אחר הפציעה של המגן שון גולדברג שהוחלף במהלך המחצית השנייה. גולדברג מרגיש טוב יותר וינסה להתאמן אך אם לא יהיה כשיר, אז גיא משפתי יפתח מול חדרה. "ראינו במחצית השנייה מול בית"ר שזה פחות השפיע. שון הוא מגן מצוין ולכן הבאנו אותו אך בכל מקרה בכל עמדה יש לנו מחליף הולם" אמרו במועדון.

מי שלא שותף במשחק האחרון היה החלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו. האחרון היה מועמד לעבור ביום האחרון של ההעברות לבני יהודה אך הכתומים לא הסכימו לשלם את שכרו. פאפאזוגלו התאכזב מהרצון של האדומים להעבירו לקבוצה אחרת אך בחיפה הסבירו לשחקן כי מעמדו לא השתנה והוא יתחרה בהרכב בצוותא עם אלי אלבז ובן אז'ובל. "יש לנו שלושה חלוצים טובים ופאפאזוגלו הוא אחד מהם" אמרו בחיפה.


אתנסיס פאפאזוגלו ימשיך להתחרות על ההרכב (ערן לוף)

בהפועל חדרה מתלבטים בין סלים עמאש לדובב גבאי
למרות ההצלחה מאז פתיחת העונה אז בהפועל חדרה מבינים כי הקבוצה חייבת להמשיך בדריכות ממשחק למשחק בכדי לאגור נקודות במטרה להישאר בליגה.מועדון הביעו שביעות רצון מהצטרפותו של אליאל פרץ ביום האחרון של מועד ההעברות ומאמינים שהוא יתרום לקבוצה במהלך העונה.

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום שני. המאמן ניסו אביטן אמר: "מבחינתנו ההכנות נמשכות כרגיל. מצפה לנו יריבה טובה, הפועל חיפה פתחה טוב את העונה ואין לי ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד למרות שהוא יהיה אצלנו בבית".

לחץ בעקבות הפתיחה הטובה: "כשאתה ספורטאי מקצועני יש עליך לחץ להוכיח כל יום מחדש שאתה במקום הנכון ובליגה הנכונה. אנחנו מרוצים מפתיחת העונה ובעיקר מאיך שאנחנו נראים, אבל מבינים שעלינו להוכיח כל שבוע מחדש ולהראות שזו הרמה שלנו".


ניסו אביטן. "שחקני הסגל יכולים למצוא את עצמם גם בהרכב וגם מחוץ ל-18" (דני מרון)

על הסגל שהושלם: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו. הצלחנו לבנות סגל טוב, בריא ומאוזן שאין בו פערים משמעותיים. יש זרים טובים ומבחינתי כל שחקני הסגל ראויים לליגת העל ויכולים למצוא את עצמם גם בהרכב וגם מחוץ ל-18".

את סוכות חוגגים לפני המשחק או אחרי? "את סוכות חוגגים תמיד, וברור שאנחנו מקווים לשמח את האוהדים שלנו".

החלוץ הברזילאי לוסיו אמר: "אנחנו ממשיכים להתאמן קשה מאוד כדי שנצליח להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלנו. יש לנו קבוצה טובה, אבל גם היריבה שלנו טובה מאוד וצפוי משחק קשה. באופן אישי ברור אני מקווה להבקיע שער ראשון העונה, זה אולי ישחרר בי משהו, אבל בכל מקרה מה שחשוב הוא שהקבוצה תמשיך לשחק טוב ולנצח, ושנמשיך לחייך".


לוסיו מקווה לכבוש שער ראשון העונה (דני מרון)

מבחינה מקצועית לא צפויים שינויים מרחיקי לכת וישנה התלבטות בין סלים עמאש שמצטיין מתחילת העונה לדובב גבאי שמרשים באימונים מאז הגעתו לקבוצה. בהפועל חדרה ממשיכים במבצע המנויים המוזלים ולפני המשחק בשני יימכרו בקופות מנויים במחיר של 550 שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי