טל בן חיים ערך אימון מלא וצפוי לפתוח במקום סירושטיין

טל בן חיים
טל בן חיים | עדי אבישי

בלם בית"ר ירושלים שסבל מרגישות במפשעה יעמוד לרשותו של לוזון. קלטינס תורגל כמגן ימני. ארגון "לה פמיליה" לאוהדים: "לא להשחית כיסאות וציוד אחר, זה יכול לגרור קנסות". 15 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תערוך הערב (שבת) את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק ביום שני בו תארח את בני סכנין באצטדיון טדי. הירושלמים שצברו עד כה נקודה אחת מתשע אפשריות, יעשו את הכל כדי לרשום ניצחון ליגה ראשון, במשחק שהוגדר במועדון "משחק שחייבים לנצח אותו, בשבילנו ובשביל האוהדים".

עידן ורד ודן איינבינדר, שקיבלו אמש מנוחה וערכו אימון חלקי, צפויים להתאמן הערב כרגיל והם מתוכננים כמובן לפתוח בהרכב. מי שהיה בספק למשחק הוא הבלם טל בן חיים, שלא התאמן אמש כי הוא סובל מרגישות בשרירי המפשעה, אך היום ערך אימון מלא וצפוי לעלות לצידו של טל כחילה במרכז ההגנה של גיא לוזון במקומו של מיקי סירושטיין.

שינוי אחד יהיה בוודאות בעמדת המגן הימני, כאשר דוד קלטינס, שהחלים מפציעה, אמור לפתוח במקומו של מתן פלג ותורגל בעמדה הזו באימון. אם קלטינס לא יהיה כשיר בסופו של דבר למרות הכל, עשוי עוז ראלי שחתם במועדון ביום ההעברות האחרון לקבל את חולצת ההרכב.


בוזגלו וקלטינס. הרכש ממכבי חיפה עדיין פצוע, אך חברו אמור לפתוח (אודי ציטיאט)

במועדון וגם במשטרה נערכים לקראת המשחק הטעון, לאחר שהוחלט להשיב את אוהדי החוץ למפגשים בין השתיים וכך כ-1,500 אוהדי סכנין ימלאו את יציע האורחת. כרגע הצפי הוא לכ-18 עד 20 אלף צופים באצטדיון אותם יאבטחו כ-500 שוטרים ואנשי אבטחה שאמורים לשמור על הסדר במהלך האירוע ונכון למוצ"ש הבטיחו את מקומם למעלה מ-15 אלף צופים. בבית"ר מאמינים שההידברות הרציפה שעושה הבעלים משה חוגג עם ראשי האוהדים תניב תוצאות ותבוא לידי ביטוי כבר במשחק הרגיש הזה.

אוהדי ארגון הלה-פמיליה, שתלו אמש שלט ענק באימון הקבוצה ובו נכתב "הכבוד שלנו ברגליים שלכם, תתנו מלחמה", העלו גם פוסט בדף הרשמי של הארגון ובו נכתב בין השאר: "אוהדים יקרים. במשחקים האחרונים אנו עדים לתופעה של שבירת כיסאות והשחתת רכוש, חשוב לציין שהנפגעת היא אך ורק בית"ר ירושלים והבעלים העומד בראשה משה חוגג, על כן אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לשמור על כל ציוד שיכול לגרור קנסות לקבוצה ולקהל, מטרת הארגון בראש ובראשונה לשמור על ביתר ירושלים על כל המשתמע מכך. מבקשים בכל לשון של בקשה לנהוג באיפוק מירבי בתוך היציע על מנת לא לפגוע במועדון היקר לליבנו".


השלט שתלו אנשי "לה פמיליה" (באדיבות עמוק הפייסבוק של הארגון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי