רפואה: "ארבעה שחקנים עומדים למעלה ולא יורדים להגנה"

חיים סילבס, קובי רפואה
חיים סילבס, קובי רפואה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב לא היה מרוצה אחרי ה-0:0 מול קריית שמונה: "נעלמנו במחצית השנייה. לקחתי הימור שלא צלח". חיים סילבס: "משחק אחד וכבר יש בעיה בהתקפה? אנחנו על המסלול הנכון"

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 הדרמטי בסכנין, הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) תיקו שני ברציפות כשסיימה ב-0:0 מאכזב באצטדיון המושבה מול קריית שמונה. הקפטן אוראל דגני, ששב לאחרונה מפציעה בקרסול, נפגע שוב וירד מכר הדשא בזעם. מי ששוב הרשים אצל האדומים הוא רובי לבקוביץ' שפתח על חשבונו של אריק ינקו ושמר על רשת נקייה. בשבוע הבא: הדרבי הגדול של תל אביב.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר בסיום: "נעלמנו מהמגרש במחצית השנייה. הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים והמשחק היה קזינו. אני לא אוהב את זה שארבעה עומדים למעלה ולא יורדים. לקחתי הימור ולצערי לא הצלחנו לנצח. יש עוד שמונה ימים עד לדרבי מול מכבי תל אביב, בואו נתאושש קודם כל מהמשחק שרק עכשיו נגמר. הדרבי זה משחק גדול, אבל אנחנו צריכים להתאושש ורק אז נחשוב על המשחק הזה".

מאמן קריית שמונה חיים סילבס סיכם: "המחצית הראשונה הייתה לא מספיק טובה, לא היינו מספיקים אמיצים. במחצית השנייה זה היה טוב יותר וחבל שלא הצלחנו להבקיע שערים. גם הפועל הגיעה לאיזה מצב או שניים והיה משחק די פתוח. אם נשפוט לפי המחצית השנייה, לא נראה לי שזה היה משחק רע למי שצפה בו. בסופו של דבר, לצערי, אנחנו יוצאים מכאן רק עם נקודה אחת".

החלק הקדמי: "משחק אחד לא כבשנו וכבר יש בעיה בהתקפה? יש לנו קבוצה טובה. אנחנו מפלסים את הדרך אחרי פתיחה לא טובה בגביע הטוטו. עשינו המון שינויים ועלינו על המסלול הנכון. המחצית הראשונה לא הייתה איכותית, אבל בשנייה כבר היינו הרבה יותר טובים. גולים? לפעמים אתה מגיע למצב אחד ומבקיע ולפעמים אתה מגיע לכמה ולא מצליח לשים את הכדור ברשת".


שחקני שתי הקבוצות מאוכזבים בסיום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי