בהפועל רעננה מאוכזבים: "במחצית השנייה לא הופענו למשחק"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

בקבוצה לא אהבו את שער השיוויון המאוחר שספגו מול אשדוד וקורצקי ספג ביקורות על ניהול המשחק. המאמן עצמו אמר: "מרגיש כמו אחרי הפסד". ארשיד וגאנם זכו למחמאות. צפו בתקציר

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול (שבת) בתיקו 1:1 נגד מ.ס. אשדוד כשאת שער השיוויון ספגה בדקה ה-88, תוצאה שהתקבלה בחדר ההלבשה בסיום כמו הפסד. שחקן בקבוצה אמר: "התיקו הוא כמו הפסד. במקום להבקיע לפחות שלושה שערים במחצית הראשונה הגדולה שלנו, במחצית השנייה ממש לא הופענו למשחק". נתון עצוב לכדורגל הישראלי הוא שרק 450 אוהדים הגיעו למשחק וברעננה מבינים שרק סדרת ניצחונות תחזיר את הקהל ליציעים.

הפועל רעננה יכולה להתנחם בכך ששמרה אתמול על ההישג הגדול שלה מול האורחת מאשדוד. קבוצתו של מנחם קורצקי לא הפסידה בליגה למ.ס. אשדוד ומתוך 18 המפגשים בין השתיים, עשרה משחקים הסתיימו בניצחון רעננה ושמונה נגמרו ללא הכרעה.

חיצי ביקורת רבים הופנו בסיום המשחק לעב קורצקי על הניהול המקצועי של המשחק במחצית השנייה ועל החילופים שהוגדרו כגרועים ביותר על ידי גורמים במועדון. קורצקי עצמו אמר: "אני מרגיש כמו אחרי הפסד כי לא הצלחנו להרוג את המשחק במחצית הראשונה על ידי כיבוש שערים".

על החילופים ההגנתיים והלא טובים והכנסתם של עומר ורד ודין מימוני על חשבון שחקני ההתקפה קייס גאנם וכארם ארשיד, אמר המאמן: "כואב לספוג לקראת הסיום, זה מאכזב וזאת המציאות. נענשנו וזה לא בגלל החילופים שעשינו מאוחר ולא מוקדם יותר. אין ספק שהמחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית, כמו שחזור היכולת מהעונה שעברה. עלינו לא מרוכזים למחצית השנייה ועל כך נענשנו".

למחמאות זכו אתמול שני שחקני הקו הקדמי ארשיד וגאנם, ששיתוף הפעולה ביניהם מוכיח כי בהמשך הם יהפכו לכובשי שערים מובילים בליגת העל. במחזור הבא תצא רעננה למשחק חוץ נגד בני יהודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי