אלי אלבז נקנס על התקרית עם האוהד, שביקר את העונש בפייסבוק

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

החלוץ נענש על ידי הפועל חיפה ב-ב-3,000 ש"ח על ההתפרצות כלפי אוהד במהלך ה-2:0 לחדרה ועוד 10,000 ש"ח על תנאי, אך המותקף ביקר: "הדבר עבר לסדר היום". כשירותו של תמאש תתברר במהלך היום

(גודל טקסט)
בוועדת משמעת שערכה היום הפועל חיפה, נקנס חלוץ הקבוצה אלי אלבז על התקרית בה היה מעורב במהלך הפסד הקבוצה 2:0 להפועל חדרה ביום שני. החלוץ נקנס בסכום של כ-3,000 ש"ח ועוד 10,000 ש"ח על תנאי, בהתאם לסעיף 2.3.5 בתקנון המשמעת של ארגון השחקנים ומנהלת הליגה.  אלבז לקח אחריות על התנהגותו, התנצל עליה והבטיח שהיא לא תשוב. השחקן הדגיש כי הקללות כלפיו ומעורבות אביו היוו את הגורם לתקרית. בנוסף, החלוץ מתכוון להתנדב בקהילה באחת מהעמותות אותן מאמץ המועדון.


האוהד שהתעמת עם אלבז נחשף היום בקבוצת אוהדים בפייסבוק ודיבר על התקרית, וביקר את תגובת המועדון לפיה "הדבר עבר לסדר היום", לדבריו. האוהד כתב בפוסט: "קיללתי, לא ירקתי ולא איחלתי מחלות ארורות, מודה, אני לא מושלם ועל זה אין לי בעיה להתנצל. מעולם לא קיללתי שחקן שלנו בעבר ואני נגד התופעה הזאת, כל המטרה הייתה להעביר ביקורת שתדרבן את השחקן ולא להוריד לו את הביטחון, כי מתחילת העונה הייתי מתוסכל מהיכולות שלו".

"בעוד היו חילופי דברים אבא של אלי אלבז הגיע אליי והתחיל להיצמד אליי ולקלל אותי", המשיך האוהד וסתר את דבריו של החלוץ על כך שהגיע רק לאחר שראה שאביו מותקף מילולית. "ניסיתי כל הזמן לשמור מרחק כדי שלא יגרר לאלימות, אני לוחם לשעבר בסיירת גולני ולפי הערכים שקיבלתי שם וערכים שאני בא איתם מהבית, בחיים לא פגעתי או אפגע בבן אדם שלא מסכן אותי. כמה שניות לאחר מכן, בעוד אלבז מסמן לחברים שלו להתערב, כן חברים ולא אבטחה כי אבטחה הייתה שם ולא הייתה שם אלימות, בא בחור ותקף אותי. בהתחלה חשבתי שזה מאבטח, ולא הבנתי למה הוא מרביץ כי אף אחד לא הרים יד, לאחר כמה שניות שהוא המשיך להתקדם בעוד אני מתרחק, הבנתי שזה חבר שלו, מה שהתברר בדיעבד כנכון".

"בסוף יצאתי מהאצטדיון כדי שלא יגרר לאלימות חמורה יותר. אני לא מחפש כותרות ואני שמח לראות את התמיכה של האנשים שראו ונכחו במקרה ויוכלו לאשר שכל מה שכתבתי זאת האמת. אני נמנעתי מלהגיב עד עכשיו כי רציתי שהמועדון יפתור את המקרה בצורה מכובדת וראויה, כי למקבלי ההחלטות כל מה שרשמתי כאן היה ידוע עוד מאתמול, כל זאת למרות שפנו אליי כל גופי התקשורת האפשריים ובנוסף גם פנו אליי עורכי דין כדי שאגיש תביעה ואפנה למשטרה וגם בדרך הזו בחרתי לא ללכת", ציין האוהד והמשיך: "אני רוצה לציין לטובה את ניר קלינגר וניסים ביליה שרצו שאלי והתוקף יבקשו היום סליחה בהתנצלות מכובדת והסכמתי, אבל באופן מפתיע הפגישה בוטלה". בסיום פנה לשאר האוהדים: "תשאלו את עצמכם האם ככה ראוי שיטפלו במקרה שכזה? האם ככה מונעים את המקרה הבא? היום זה אני מחר זה אתם".




אלבז במהלך העימות מול האוהד (ערן לוף)


בהקשר המקצועי, רגשות מעורבים היו אתמול באימון הקבוצה לאחר ההפסד 2:0 להפועל חדרה. בכרמל אומנם הביעו שביעות רצון מהגישה, אבל לא אהבו את ההתנהלות של שחקני ההתקפה. המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה והסביר כי אינו מוכן לעבור לסדר היום על הפעולות בחלק הקדמי: "חייבים להיות מרוכזים ולקחת החלטות טובות יותר. זאת לא הפועל חיפה שאני רוצה לראות בהתקפה", אמר המאמן.


עם זאת, קלינגר החמיא לחלק ההגנתי ובין השאר לגיא משפתי שהמשיך ביכולת הטובה שלו, לריקי מיטרבסקי שמילא את מקומו של גבריאל תמאש הפצוע ולדור מלול ששיחק בתפקיד המגן השמאלי. בחיפה טרם יודעים אם תמאש יהיה כשיר למשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה וככל הנראה התשובה הסופית לכך תתברר במהלך היום. "אין ספק שתמאש הוא אחד השחקנים החשובים אצלנו, אבל מצד שני מיטרבסקי היה מצוין ומילא את התפקיד בצורה טובה" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי