זיקרי ודגני לחבריהם: "לא נחמיץ משחק חשוב כמו הדרבי"

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

בהפועל ת"א מספרים על דריכות רבה לקראת המפגש מול מכבי ביום שני, שני הפצועים משוכנעים שיחלימו בזמן ויוכלו לפתוח על אף שבמועדון טענו כי לא ישתפו את מי שאינו בריא במאת האחוזים. ספורי או עגייב יעלו ליציע?

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של תל אביב חוזר בשבוע הבא ובמתחם חודורוב לא זוכרים מוטיבציה כול כך גבוהה באימונים לקראת המפגש מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור החמישי בליגה, השני העונה כידוע לאחר שהצדדים נפגשו גם בחצי גמר גביע הטוטו (1:4 לצהובים).

שחקנים בהפועל תל אביב טוענים כי הדריכות היא כמו לפני משחק גמר גביע המדינה ומספרים שהמאמן קובי רפואה עורך שיחות אישיות עם חלקם ומעביר את המסר שיכולת כפי שהוצגה נגד עירוני קריית שמונה לא תספיק.

הקשר הברזילאי קאיו יהיה בסגל למשחק לאור יכולת טובה שמפגין באימונים ונראה כי במשחק מול מ.ס אשדוד כבר יהיה בהרכב. ההחלטה אם לכלול את הגנאי עמנואל בואטנג בסגל כדי שיתחיל להשתלב בקבוצה תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום ראשון.

בנושא רועי זיקרי ואוראל דגני הפצועים, נעשים מאמצים להכשיר אותם למשחק ובכול מקרה אין כוונה ששחקן פצוע יעלה בהרכב, גם אם מדובר במשחק כה יוקרתי. זיקרי ודגני טוענים בפני חבריהם כי משחק חשוב כזה אין בכוונתם להחמיץ ושיש עדיין מספיק ימים כדי להחלים.


זיקרי. עדיין בספק למשחק, אך כמו דגני משוכנע שיהיה כשיר (אודי ציטיאט)

באימונים מתורגלים השחקנים על סגירה חזקה במרכז המגרש, בעיקר על דור פרץ ודור מיכה שהם עושי המשחק של הצהובים ובאגפים תשומת הלב של המגנים עידן כהן ומרווין פירסמן תהיה לעברם של אלירן עטר בצד של עידן כהן ואילו פירסמן יהיה אמור להצר את צעדיו של אחד מבין צ'יקו אופואדו או עומר אצילי.

הצוות המקצועי בראשות המאמן קובי רפואה אמור שלא לרשום למשחק את אחד השחקנים הבכירים בשל העומס בקישור לשם יגיע קאיו ונראה כי אחד מבין רמזי ספרי, אמיר עגייב או רז כהן ימצא עצמו ביציע הכבוד.


רמזי ספורי. עלול למצוא את עצמו ביציע בדרבי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי