אינטר גוי יגיע למבחנים בבני יהודה, שקיבלה את דן מורי בחזרה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

הקשר, שכבש אשתקד שבעה שערים ב-18 הופעות במדי סמרטדיה הגאורגית, נותר ללא קבוצה והוא ינחת מחר בארץ וינסה להרשים את יוסי אבוקסיס. הבלם סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל ביום שני מול הפועל רעננה

(גודל טקסט)
בני יהודה פתחה את העונה עם יכולת לא רעה שתורגמה לשלוש נקודות בלבד בארבעת מחזורי הפתיחה של ליגת העל. אחת הסיבות לכמות הנמוכה היא  החמצות רבות ונראה שהכתומים חסרים רגל מסיימת.


אחרי המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר בו סיימו הכתומים כזכור ב-0:0, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר על הצורך בחיזוק החלק הקדמי וכעת לספורט1 נודע שהקשר ההתקפי אינטר גוי מחוף השנהב ינחת מחר (שישי) למבחנים וינסה להרשים את הצוות המקצועי.

גוי הוא שחקן חופשי ולכן בני יהודה יכולה להחתימו גם לאחר שחלון ההעברות נסגר. אשתקד שיחק בקבוצה סמרטדיה הגאורגית במדיה כבש שבעה שערים ב-18 הופעות ולפני כן שיחק בין היתר גם בקייסו השווייצרית ו-ויטוריה גימארייש וקובילה הפורטוגלית.



בתוך כך, ביום שני תארח בני יהודה את הפועל רעננה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל ולסגל ישוב הבלם דן מורי שסיים לרצות שלושה משחקי הרחקה. הקבוצה קיימה היום משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון והן נפרדו ב-2:2.



חוזר לסגל אחרי שלושה משחקים. דן מורי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי