עומר גולן כבש שלושער במשחק ותיקים של מכבי פ"ת

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | צילום: תומר חבז

המלאבסים ערכו במתחם האימונים בן דרור, טורניר אוהדים שהוקדש הטורניר לזכרו של נחמן מנדל, שהיה יו"ר המועדון. בחלק השני של האירוע, התקיים משחק ותיקים כשעל הקווים עמדו משה מאירי וזאביק זלצר

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר (שישי) במתחם האימונים בן דרור טורניר אוהדים זו השנה השנייה ברציפות, כאשר השנה הוקדש הטורניר לזכרו של נחמן מנדל, מי שהיה יו"ר המועדון במשך שנים רבות.

בחלק הראשון של היום, זכתה קבוצת "המכבים" בטורניר האוהדים, בסיומו הוענק גביע למנצחת על ידי יו"ר המועדון אבי לוזון: "מבחינתי זה סמלי שהקבוצה שנושאת שם שכזה זכתה בטורניר. מבחינתי הטורניר הזה הוא התחלה של מסורת ארוכת שנים. אני קורא מכאן לאוהדים לא להסתפק בזה ולהגיע מחר לעודד בטירוף את הקבוצה במשחק מול הפועל חיפה, כדי שנעלה למקום הראשון".


אבי לוזון. "מבחינתי הטורניר הזה הוא התחלה של מסורת ארוכת שנים" (תומר חבז)

בחלק השני, התקיים משחק בין קבוצת ותיקי המועדון לבין כוכבי העונה המוצלחת באירופה (2005-2006) כשעל הקווים עמדו משה מאירי וזאביק זלצר. המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 7-5 לכוכבי העונה האירופית, כשעומר גולן, המנהל המקצועי כיום בלט כשכבש שלושער.

בקבוצת הוותיקים שיחקו בין השאר עופר פביאן, חיים שאבו, שרון צופין, דורון רבינזון ועופר שטרית כשמנגד שיחקו מוראד מגמאדוב, אסי משיח, כפיר אדרי, תומר בן יוסף ושי בנאי. 

"אמרתי לאלישע שאם הוא צריך אני תמיד אהיה זמין בשבילו (צוחק)" אמר עומר גולן לאחר המשחק. "הוא היה מרוצה אבל הוא לא ייתן לי לשחק. זו חוויה משנה לשנה שאנחנו גדלים מבחינת עשייה ויותר כסף מוזרם למיזם הזה כי אנשים נהנים ולנו הוותיקים כיף להיפגש האחד עם השני. גיא יצחק, בן דרור ואנשים שגדלתי איתם".


(תומר חבז)

"זה מה שמיוחד במכבי פתח תקווה" המשיך גולן. "לא קהל גדול אבל מאוד משפחתי ומחובר. אני מכיר את כולם ומרגיש כמו פעם בשכונה שכל שכן מכיר את השני. היה טורניר מוצלח גם של האוהדים. זה היופי במכבי פתח תקווה. אני והאוהדים נמצאים בחיבור אדיר שמתבטא לא רק בטורניר הזה. הם בני בית ונכנסים אליי למשרד. אנחנו רק רוצים שיגדלו בכמות ולא מבקשים מעבר לזה כלום".

על האהדה מהקהל: "לרגע התעוררתי מחלום. אני חולם בלילה שהם קוראים לי. זו חוויה, מעין חלום".


עומר גולן. "הקהל בקבוצה משפחתי ומאוד מחובר" (תומר חבז)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי